Niet gestoord willen worden op mobiel.

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Onderaan bij blokkeerstand staan toegestane contacten, daar kan je dus contacten toevoegen die jou wel mogen bellen.
    Ik heb wel een nieuwere s4 mini, ik zal straks eens bij mijn oude kijken.

2. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    En bij een Iphone?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb even op mijn oude s4 mini gekeken en als je je menu zeg maar naar beneden sleept en alle opties aanklikt (of met 2 vingers menu naar beneden slepen) staat daar blokkeerstand bij. Als je die ingedrukt houdt zie je alle opties van de blokkeerstand en dus ook de toegestane contacten.

4. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Wil ik ook graag weten, lijkt me erg handig

5. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Bij instellingen staat een niet storen functie, kan je automatisch instellen (bv elke dag van 22-7) en ook handmatig instellen.
    Je kan daar ook instellen of bepaalde mensen je wel mogen bellen of dat mensen die twee keer vlak achter elkaar bellen er wel doorheen komen.

Edit: je zet hem handmatig aan door het menuutje omhoog te schuiven en dan op het maantje te klikken. Wat er wel en niet doorkomt kies je dus bij instellingen

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Whaa wist helemaal niet dat er nog een rij met opties onder zat, zag altijd maar 1 rij. Super zeg, bedankt! Ga morgen eens uitproberen met het blokkeren.

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Behalve mijn moeder en een tante van mijn man heb ik niemand die me zomaar 's nachts zou bellen. Ik heb een aparte ringtone voor man, mama, tante van mijn man en school. Als ik overdag niet wil opnemen en het is geen van deze ringtones dan zie ik later wel of wacht tot ze nog eens terugbellen (o.a. schoonmoeder belt wel terug als ze na een paar uur nog niks gehoord heeft).

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Echt geweldig die functie! Wist voor dit topic niet van bestaan af, maar nu dus wel en vind het ideaal. Niet meer wakker worden van appjes ed (zette het geluid wel uit, maar dan trilde hij nog bij veel apps), maar wel gebeld kunnen worden door bepaalde mensen. (Y)

9. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Je kan ook snachts wifi en mobiele gegevens uitzetten, dan krijg je ook geen appjes, mail ed meer, maar kan je wel gebeld worden. Ik zet dat altijd uit als ik ga slapen.

10. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Super dit topic! Meteen ingesteld!!
    Het knopje om stil te zetten hangt hier vast, als hij op stil staat gaat hij uit het niets trillen en om naar geluid..
    dit is dus ideaal toch op stil, geen onnodig getril en bereikbaar voor bepaalde mensen(geen zin om knopje te laten maken hihi)

Deel Deze Pagina