ik moet nog 10daagjes wachten ik ga deze maand maar gewoon geen testen in huis halen tot het zover is, kan ik ook niet in de verleiding komen
ik hou het niet meer hoor de ene dag denk ik ja ik ben zwanger moet wel en nu heb ik weer zoveel twijfelss.. pff als ik een paar uur geen steekjes voel ben ik alweer bang.. maar ja had ik die normaal niet ook al maar lette ik er gewoon niet op? me (o)(o) doen echt zeer vanaf gistger maar ik voelde vandaag alweer dikke klieren zitten.. heb ik ook altijd voor me nod.. dus ik maak me nu toch wel echte zorgen.. verder heb ik weinig eetlust ben ik veel moe maar ja dit weer maakt men ook niet echt fanatiek.. ik doe wel stiekem ovu testjes maar zie slechts een lichte lijn niet een dikke tweede streep.. hopeloos maak ik mezelf bah
Gelukkig ben ik niet de enige die getest heeft, maar ik voel me idd ook zo stom. Al geloof ik er deze maand niet in hoor.......volgende week is mijn dochter jarig en ik zou het natuurlijk wel een heel leuk cadeau voor haar vinden
Ook ik ben eigenwijs geweest! Heb vanmorgen getest, negatief natuurlijk! Jammer. Nu maar hopen dat ik snel ongi word dan kunnen we door voor ronde 4... Voor de meiden die nog wachten: succes ik zal voor jullie duimen!
Ja Nonja, zomaar ineens na een super stipte cyclus 2 dagen eerder. Maar ja, kan ik weer sneller doorgaan toch?
Zo is het! We moeten het maar van de zonnige kant bekijken toch? Ik teste vandaag nega dus wacht ook op de duivels.
hoi dames, wil mezelf even aanmelden hier, moet wel nog 11 dagen, maar weet hoe ik ben.... ik heb sinds gisteren flinke pijnlijke tepels, en een strak gevoel aan de zijkant van mijn (.)(.), vanaf de oksels.... heb bij mijn 1e zwangerschap 2 keer te vroeg getest, wil proberen het deze ronde vol te houden tot aan mijn NOD, namelijk 9 dec......
Nonja, je weet maar nooit.. je hebt nog 2 dagen speling, en anders hopen dat het snel komt zodat je eerder kunt beginnen.
Ja das waar. Maar wil er maar niet op hopen. Zit pas in ronde 3... Ik ga voor december: leuk kerstkado . Doe je mee? Haha!
Oh Hope dat is balen zeg! *knuf* Deebie voel je je een beetje beter vandaag? Ik heb gisteren gebeld met de poli voor vroege zwangerschap en zij was er ook van overtuigd dat het een vroege miskraam in geweest. Ik heb nog steeds flinke buikpijn en verlies erg veel bloed, maar dat is normaal. Ik ben nog steeds niet echt verdrietig, en daar ben ik wel blij om. Eigenlijk opgelucht dat het dus wel kan en vanaf januari gaan we er weer voor Wachtende dames heel veel succes!
Nog steeds hetzelfde....af en toe flinke ongiklachten, voel mijn borsten "zitten" (je bent je opeens overal bewust van ) en met vlage heel veel afscheiding! Nog 3 dagen en ga niet meer testen in die tussen tijd...word gek van mezelf! :-D
Ik ben sinds 22 juni gestopt met de pil. Ben tot 18 oktober niet ongesteld geworden. Dacht dat ik zwanger was maar helaas! dus daarna weer wel. en vanaf 22 niet meer geworden. Ik heb een test gedaan dinsdag 25 november, maar het was negatief. Heb pijn in mijn beuk. en zwaar. als ik ga slapen doet het ook pijn. ben heel afentoe misselijk, maar geef niet over.
Ik heb na mijn neg test niet meer getest ben nu 1 dag overtijd en mijn duivels zijn in aantocht, flinke ongikrampen die komen en gaan. Verder nergens last van dus ze komen echt. Zal vandaag wel zijn. We worden dus echt niet zwanger zonder hulp, je blijft toch altijd hopen he. liefs
ik testte ook vanochtend negatief (voor de zoveelste keer). Ik wacht op de grote, nare, afzichtelijke, rottige, rode duivels.
@all dames die hebben negatief getest hebben, balen meiden....misschien nog enkele dagen wachten voor de meiden die voor hun nod hebben getest. hier nog steeds erg gevoelige boobs, en vandaag wat pijn in mijn onderrug en lies, hoop dat dit goeie tekens zijn. nog 10 dagen en dan weten we het, want moet me er echt van weerhouden om eerder te testen....