ik moet vandaag ong. worden maar totaal geen tekenen dat ik het wordt zal wel verbeelding zijn! We zien het allemaal wel!
vanmorgen getest...helaas negatief maar voel ook geen ongi komen of andere symptomen... ben 27okt gestopt met de pil dus kan ook gewoon zijn dat mn ongi pas na 8wkn komt ofzo.... het wachten was al zolang en nu weet je nog niks:S
hier nog iemand die nog 9 lange dagen moet wachten! Ik heb ook echt helemaal nergens last van... alleen zere tepels, maar dat neemt alweer af vandaag... spannend allemaal en heel veel succes iedereen! Groetjes!
Deebie, het kan nog steeds! Volgens je banner heb je te vroeg getest, wacht nog twee dagen....Sterkte en veel succes!
heej meis, ik weet het......maar heb gewoon ff een baaldag! bij mijn dochter had ik op NOD een mega lichtstreepje....maar heb nu de testen van Madcare.
Dames, ik kom hier al een stuk minder sinds mijn ongi. Wil het deze maand even rustig aandoen, geen ovu testen, niet tempen en al helemaaaaaaaaaaal niet meer letten op symptomen want dan was ik alllllaang zwanger haha. Gewoon klussen en zien waar het eindigt. Ik heb nu wel iets meer rust maar ga hier sowieso stukken minder komen (om mezelf niet gek te maken want ik wil het all zooooooo graag dan maakt dit het moeilijker omdat je er veel mee bezig bent). Ik kom wel koekeloeren hoe het met de rest gaat. Dit forum is heel fijn en leer er veel van maar ik wil proberen even er iets minder mee bezig te zijn en dat dat niet zo is niet de schuld van het forum hoor , want dat is gewoon leuk. Maar kan het dan wat makkelijker loslaten. Ik hoop snel positieve testen van iedereen hier te zien. Deebie, niet getreurd, het kan nog en anders op naar de volgende ronde.
Ook ik heb vanmoren getest omdat vandaag mijn NOD is. Helaas negatief, maar ik blijf hoop houden aangezien ik nog geen menstruatie aan voel komen. Laten we het hopen en anders gaan we door naar de volgende ronde.... Het zou toch kunnen dat ik nog niet voldoende HCG heb aangemaakt?
Ook ik heb gister getest omdat ik gister ongesteld moest worden.. Test negatief.. Gister wel overgegeven, vanochtend niet kunnen slapen duizelig, ben toen maar huisje schoongemaakt nu nog steeds borrelen en misselijk.. ik snap er helemaal niets van.. vandaag 2e dag over tijd.. we zullen zien.. Ik denk het helaas niet hoor door die negatieve test
vandaag ga ik niet testen. ben heel erg aan de diaree (sorry), als ik op mijn buik in bed lig word ik misselijk (volgens mij word ik ziek!) en het lijkt wel of ik ongi ben maar dan afscheiding...pffff...... ach waarschijnlijk zal ik het morgen worden ofzo.
ik weet niet waneer ik zal gaan testen. Volgens me ovutesten volgende week maandag of woensdag . Maar volgens mijn cylussen pas over 2 a 3 weken . Maar om nou nog 21 dagen te moeten wachten lukt me niet hoor . dus denk dat ik gewoon op dag 28 35 en 42 van me cyclus test mits de duiveltjes er nog niet zijn of al een positest bij de vorige dagen.
1 november ben ik ongesteld geworden.. Vervolgens voelde ik duidelijk op 14 november de ovulatiepijn gepaard met de bekende vruchtbaar slijm! Oke dan... dus dan ga je 14 dagen vooruit tellen... Dan zou ik 28 november/29 november ongesteld moeten worden! Volgens de calculator op 28 november want ovulatiepijn is op 14 november dus eisprong waarschijnlijk op de 15de. Maar nu is het 1 december en nog geen menstruatie. Heb nog niet getest, maar ga vandaag even afwachten! En als ik niet ongesteld word, dan morgen testen. Heb wel ongelooflijk trekkerige liezen, steken in liezen en die omgeving in onderbuik. En dat begon op 24 november... Dat is wel nieuw voor mij. Dit is ronde 1 voor ons.
We zitten in het zelfde schuitje ik moest ook 29 november ongesteld worden en nog niets, maar ik heb al wel getest (negatief)..En ook de 1e ronde we zien het allemaal wel toch? Heb je verder nog ergens last van? Ik heb zaterdag moeten overgeven en ben vaak misselijk en gister opeens niet meer slapen en duizelig steken in mijn buik.. Ik heb geen idee wat het is, misschien wel tekenen van ongesteld? Succes met testen!
Kom net achter dit topic en ben er heel blij mee haha. Ik heb vorige ronde wel 7 testen verspild omdat ik 6 dagen overtijd was en al begon voor mn nod met testen. Echt zo zonde van het geld. Nu ben ik nog niet aan het wachten, maar als mn ovulatie eenmaal geweest is dan kom ik hier zeker langs om te zorgen dat ik er niet weer zoveel verspil. Liefst geeneen natuurlijk haha. Succes voor degene die nu aan het wachten zijn tot ze echt kunnen/mogen testen!
Ik dacht laat ik me maar ook aanmelden in dit topic. Mijn NOD is 4 dec, als ik uitga van een cyclus van 36 dagen (is het langste wat ik tot nu toe gehad heb). Ik heb af en toe op de dag wat last van mijn onderrug en wat krampjes/steekjes in de liezen. Als ik ongie moet worden heb ik altijd al een paar dagen hele erge last van mijn onderrug. dus ik ben bang dat ik toch weer ongie ga worden en dan gaan we naar ronde 6 Als ik woensdagochtend nog niet ongie ben geworden ga ik denk ik testen want moet die dag namelijk de laatste vacinatie van hep. B gaan halen. Groetjes Romie