Niet getest? Meld het hier!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48

Hoi Paulien,

wanneer heb jij getest dan?
    En ben je al lang van de pil af?
    Trouwens, heb jij ook net als ik je eisprong duidelijk gevoeld...en ook echt je vruchtbaar slijm opgemerkt?

Sorry voor al die vragen :p

Ik zit me zelf soms gek te maken hier... ik weet gewoon wanneer de eisprong was... Dus als ik me daar aan vasthoud moest ik al ongesteld zijn.
    Want je ongi komt toch 14 dagen na je ei?
    Maar toch ga je denken: he, wat is er aan de hand?

Ontpillen is bij mij allang niet meer ter sprake.
    Wanneer ga je weer testen?

Ik nog steeds niet getest hahaha. :)
    Ga er ergens gewoon van uit dat ik :evil: word... een beetje tegenstrijdige gevoelens... ergens de hoop...anderzijds ga ik gewoon uit van een :evil: om grote teleurstelling te voorkomen!

2. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik heb eergister getest, de dag dat ik ongesteld moest worden.. Dit is pas de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil had net weer 2 maand de pil genomen.. De vorige keer toen ik van de pil af was had ik nergens last van..

Ik zit mezelf ook gek te maken ondanks de nega test..

Ik heb helemaal niets gemerkt van sijm of eisprong, heb ik eigenlijk nog nooit echt bewust op gelet.. of gemerkt..

Ik weet niet wanneer ik weer ga testen, ik denk volgende week als ik dan nog niet ongesteld ben..

Blijf hopen zoals ik net ergens las: Geen bloed is moed

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik zou geen vaccinatie gaan halen als je misshcien zwanger bent.. hoe heb je dat met de eerste prik gedaan dan?
    want daar kan je een miskraam van krijgen hoor ik.
    ik heb namelijk ook die prikken nodig ivm me werk..
    ik ben nu al 4 jaar bezig whahah heb 2 prikken ghad maar zijn niet meer geldig omdat ik de derde niet optijd heb gehad.. dus ik moet opnieuw maar ga pas als k nega testen heb..
    succes btw ;)

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ik ben al eens gevaccineerd tegen hep B. maar i.v.m een prikkaccident moest ik weer opnieuw. Ik heb toen mijn titer laten prikken en die was niet meer voldoende. Vandaar weer opnieuw.
    Mijn eerste heb ik een half jaar geleden gehad.
    Toen ik mijn eerste spuit gekregen heb, zijn we begonnen met proberen voor een baby. Toen niet echt veel bij stil gestaan.
    maar ik las het inderdaad hier op het forum dat het wel schadelijk kan zijn voor de baby.
    Ik vind het daarom ook zo lastig, stel dat ik woensdag negatief test en nog niet ongie ben, moet ik dan wel die hep b laten zetten of niet? Wat denk jij er van?

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48

Hoi Paulien,

dat is wel rot...je kan dan niet precies inschatten wanneer je NOD dan precies is in jouw geval. Misschien is het toch zo dat je cyclus nu wat langer is?
    Maar geen bloed is een goed teken, hoop ik ;)

Ik heb gelukkig wel mijn eisprong ervaren. Ik heb dat geluk dat ik het elke maand voel. Daarom vind ik het zo gek dat ik nog niet ongi ben.

Voel ook geen afscheiding ofzo. Pas nu voel ik iets meer afscheiding.
    Dan ga je elke keer denken; shit, ik ben :evil: geworden!

Nouuuu...misschien haal ik straks toch een kruidvat test onderweg naar huis!
    Eigenlijk wil ik het morgen doen als ik alleen thuis ben.
    Doe zoiets liever alleen... :)

Maar het houdt me tegen...
    Haal je net een test, word je ongesteld hahaha :confused:

6. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Je hebt gelijk het is voor mij ook moeilijk te bepalen, maar de vorige keer dat ik gestopt was werd ik gewoon na 28 dagen ongesteld, niets raars ofzo en nu pff lijkt wel of ik door een druk bebloeid bos moet met alle takken voor me haha.. me buik doet nu echt pijn en heb last rond me navel :S weet niet wat het is..
    heb afgelopen week ook bijna geen afscheiding gehad, en nu opeens iets meer loop ook iedere keer naar de wc omdat ik denk dat ik dan ongesteld wordt, maar geen kleur verandering in afscheiding ofzo..

Waarom wil je de test nu nog niet doen? Het is ook wel eng hoor voor mijn NOD durfde ik wel, maar nu ook niet meer hoor.. Ik vind het stiekem toch spannend..

7. Femya

Femya Niet meer actief

Hoi Romie,

ik moet me ook laten vaccineren voor mijn werk, maar ik zou het toch eerst met de bedrijfsarts overleggen hoor, stel dat je toch ineens zwanger blijkt te zijn... Misschien beter om te wachten tot je ongesteld bent en als je toch zwanger bent dan pas na de zwangerschap laten inenten.
    Doordat het bij mij mis is gegaan en mijn baas op de hoogte is heeft ze voorgesteld om alles eerst te laten controleren. Dan kan ik eerst nog worden ingeent voordat we weer verder gaan voor de volgende ronde. Dat vind ik wel een prettig idee.
    Succes!

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48

Hoi Paulien,
    poeh, het is ook wel erg spannend voor jou, zeg!
    Ik hoop dat het raak is voor je! Want dat van die navel lees ik meer bij net zwangere vrouwen hier :D

Bij mij is het echt mijn liesstreek waar ik dus op momenten zo last van heb. Op dit moment trouwens weer. Een drukkend, trekkend gevoel in mijn liezen...

En dat van die toenemende afscheiding...heb ik nu dus ook. Het is wit/gelig.
    Daardoor heb ik dus ook steeds het gevoel ongesteld te zijn geworden!

Ik ben net na mijn werk doorgefietst naar de Kruidvat en heb hun eigen huismerk test gekocht. 1 test voor 7,99 euro.
    Met zo een min of plus venstertje!
    Heb hem nog niet gebruikt, hoor...
    Iets houdt me tegen hahaha. Zo stom! Denk ergens gewoon dat ik gewoon ongesteld word :rolleyes: Terwijl...als ik hem nu gewoon doe, weet ik gewoon waar ik aan toe ben. Laat mezelf onnodig in spanning.

Ik ga pas morgen die test doen... Dan is mijn vriend ook van huis, vind dat prettiger voor mezelf.
    En wil hem ook in de ochtend doen wanneer ik wakker word. Ochtendurine, he!

Sja, en nu maar afwachten of ik in de tussentijd niet :evil: word.

Maar wanneer ga jij het dan weer doen? Ze zeggen dat je 3 dagen na je laatste test opnieuw kunt testen. Of bij een eventuele onregelmatige cyclus in ieder geval 19 dagen na de sex waarvan je vermoedelijk denkt bevrucht te zijn geraakt!
    Dat las ik net in de bijsluiter van de test.

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    IK HEB GETEST.....

Ik tril nu pas....
    Ik hoefde niet eens te wachten...meteen dik positief!
    Oh mijn God....oh mijn God..... ik weet niet wat ik nu voel of denk..... voel me alleen heel heet worden nu...

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hoeveel dagen overtijd ben je?

Een voorzichtige gefeliciteerd!

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whauw... ik heb dit hele topic niet gelezen, alleen deze laatste pagina en kreeg tranen in m'n ogen bij dit berichtje. Weet ook niet waarom(hormonen misschien), maar dit klinkt zo oprecht blij en enhousiast..

Gefeliciteerd!

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik moest 28 november ongesteld worden. Was 1 november voor het laatst ongesteld geworden. Dus ik zit nu op dag 31.

Zie je wel..... ik heb mijn eisprong gewoon gevoeld de 14de... dus ik vond het al zoooo raar dat ik nog niet ongi ben,

.......1ste ronde zonder serieus klussen meteen raak!

Is het normaal dat ik in paniek ben nu.... ik weet niet wat ik voel.

Had net mijn Ice Tea weggegooid omdat ik het naar pis vond stinken...en toen dacht ik: jeetje, NU ga ik gewoon testen!

En ik hoefde niet eens 2 minuten te wachten... het kruisje verscheen direct...

Mijn vriend moet nog thuiskomen en ik vraag me af hoe hij gaat reageren nu het toch allemaal zo snel is gegaan........en nu is het echt..
    Ik voel me paniekerig...angstig..voor wat komen gaat.

Ik moet nog even laten bezinken, denk ik.

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Het was meer angst, denk ik.
    Weet je meiden.... je bent zooooo bang dat de test negatief zal uitvallen... maar als hij dan positief uitslaat zie je ineens je leven voorbij flitsen... je denkt meteen: dit moet ik doen, dat moet ik doen, we moeten verhuizen, ik heb net kleren besteld die ik straks niet meer pas ( :p ), de bevalling....
    Alles, alles.... schiet door mijn hoofd nu.
    Kan eigenlijk nauwelijks stilzitten nu.
    Ik wil mijn vriend bellen, maar ben echt bang dat ik ga huilen...lelijk huilen, je weet wel... ;)

Ik had wel de neiging om mijn broertje te bellen...zelfs mijn collega, hahaha. Op zo een moment weet je niet waar je het moet zoeken!

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai meid! Gefeliciteerd! Probeer er lekker van te genieten. Je zei al dat je een nuchter type bent maar kan me voorstellen dat je nu ff in de stress schiet.... Veel plezier met het verstellen aan je mannetje en geniet heel veel! Dikke knuffel

15. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Ben heel blij voor je meid! gefeliciteerd. ik ben benieuwd hoe je vriend erop reageerd

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Gefeliciteerd! :D

17. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ahh lieverd, ik weet niet waarom maar ik tril helemaal!
    Van harte gefeliciteerd! Ik ben echt super super blij weet niet waarom maar voel mezelf ook opgelucht :S en dat al na een paar berichtjes heen en weer babbelen!

Heel erg veel succes met je zwangerschap! En als je wilt houd me op de hoogte! (ik denk dat je nu verhuisd van het topic zwanger worden naar zwanger zijn verhuisd!?)

Echt ik ben heel blij voor je!

18. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey Paulien,

dank je wel lieverd... ik hoop echt dat jouw test snel positief zal uitslaan!
    Zo zie je maar weer.... je las zelf dat ik echt zo een instelling had van: 'Ach, ik word toch ongesteld....'
    Niet dus!
    Die pijn in mijn liezen heb ik nu al sinds 24 november en heb dat niet eerder gehad! Het prikt, trekt en rekt daar beneden, ik voel echt dat er iets gebeurt daaronder.
    En toen mijn Lipton Clear Green naar pis stonk moest ik gewoon testen net :p Want ik ben dol op Clear Green!
    Maar die liezen gaven de doorslag, vanaf het begin. Mijn zus zei dat het bij haar ook haar eerste symptoon was.
    Mijn borsten zijn een verhaal apart... ik zie inderdaad een heel klein beetje de randen van mijn tepelhof iets donkerder worden, maar dan moet je echt goed kijken op sommige momenten :) Verder doen mijn borsten na mijn NOD helemaal geen pijn meer, ook geen blauwe aders... wel ietwat pijnlijke tepels!

Nee, ik kom hier nog wel, hoor. Wil wel graag weten hoe het nou bij jou afloopt!
    Wanneer ga je nou weer testen?
    Ik raad die test van Kruidvat aan! Die van 7,99 euro.
    Ik hoefde niet eens 2 minuten te wachten op de uitslag, joh. Ik kreeg meteen een kruisje in het vakje! En duidelijk ook!

Mijn vriend is nog niet thuis..... van mij mag hij wel opschieten.
    Ikzelf heb net een warme douche genomen...mijn handen en lijf voelden zoooo koud van de spanning en paniek!

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Assi Gefeliciteerd meis!
    Ga er lekker van genieten!

20. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Hoe blij ik voor jou net was hoe verdrietig ik nu voor mezelf ben..
    volgens mij wordt ik ongesteld, net op het wc papier rose kleurige (plas) afscheiding gevonden.. Heb lopen janken!

Het kon ook niet zo mooi zijn meteen de eerste keer zwanger! Hoef dus ook niet meer te testen!

Toch vraag ik me af waar al die symptomen vandaan komen.. Misschien wel ontpillen ofzo?!
    Laat even weten hoe je vriend/man reageerde!

Heel veel liefs

Deel Deze Pagina