Niet getest? Meld het hier!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Aww meissie balen! Eerste ronde was ook te mooi om waar te zijn.. alhoewel het Assi goed gelukt is :eek: . Je kan het ook van de zonnige kant bekijken... lekker door gaan met klussen, je bent iig ongi geworden. Sommige meiden wachten daar heel lang op. Sterkte meis, laat je lekker in de watten leggen door je mannetje! X

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ontpillen... ja volgens mij heb ik daar ook last van :(
    Had zondagochtend een negatieve test terwijl ik best veel klachtjes heb. Nu maar afwachten totdat ik ongi word!

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik had ook zoveel klachtjes de eerste ronde na stoppen met de pil.
    Om gek van te worden! Was ook dik een week later met ongi. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt..

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dit is de 1e ronde, maar de 2e cyclus zonder pil. De 1e cyclus wel later ongi en 2 dagen voor de menstruatie last van krampen. Verder geen vage klachten.
    Nu niks te bekennen van een naderende menstruatie...
    Wel veel doorzichtige/witachtige afscheiding, donkere tepels (normaal roze, nu bruinig), heel veel bultjes op de tepels...
    Het blijft dus eigenlijk afwachten.
    Mijn moeder en zus testen ook pas na 2 weken positief. Dus wie weet... geen bloed geeft moed!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag NIET getest! :whistle:

6. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hey Assi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Toen ik je berichtje las, dacht ik net als Paulienn: O wat geweldig!

Ik zit net als veel meiden in hetzelfde schuitje....2 november 1e dag menstuatie en 30 november NOD. Nog geen menstruatie maar gisteren een negatieve test. Heb vandaag even een nieuwe test gehaald van de Kruidvat, dezelfde als die jij hebt gehaald, hahaha. Ik wacht nog een paar dagen met opnieuw testen. Heb nu liever menstruatie dan weer een negatieve test in handen.

Geniet van je zwangerschap!

7. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Netjes hoor, gewoon even je NOD afwachten.

Ik heb vorige week wel 8 testen versleten, omdat ik echt het gevoel had dat ik zwanger was, ik had last van misselijkheid, overgeven, maagzuur etc.

Ondanks alle symptomen toch ongi geworden :evil: Denk achteraf dat het meer symptomen van het ontpillen waren.

Deze maand wacht ik gewoon me NOD af, dat voorkomt de teleurstelling :cry:

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey Paulienn :( Ik hoop dat het niet doorzet, meis!
    Zolang het niet helderrood is, is er geen probleem dacht ik!
    En ik ging er ook echt van uit dat het niet zou lukken de eerste ronde (alhoewel de vrouwen in mijn familie zoals zus, moeder en oma, nogallll erg vruchtbaar zijn)
    En ik had zoiets van: Ach, dan maar de 2de ronde!
    Laat ons weten hoe het verder loopt!

Ik heb trouwens helemaal geen rozig of bruinig afscheiding gehad. Alleen heel klein beetje witverlies... wel heel weinig en alleen vanaf vandaag natter gevoel.

Mijn vriend kwam thuis en ik was mijn emoties aan het af reageren door heftig te lopen stofzuigen.
    Toen stond hij ineens achter me.. Ik de stofzuiger uit drukken... En ik zeg: 'Zo, ben blij dat je thuis bent, zeg!..Wat denk je? Ik ben zwanger!'
    En hij heel nuchter en met een lach: 'Echt waar!'
    Hij was meteen heel zachtjes met me alsof ik breekbaar was terwijl hij me anders altijd flink vatspakt en knuffelt.. en nu dus heel gentle, haha.
    Maar hij was er heel nuchter onder, deed me goed!
    En hij zei ook trots: 'Ben ik toch goed vruchtbaar, he! In 1x raak geschoten!'
    :):) Echt typisch man, denk ik :)

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Lief! Je hebt zeker een trotse man thuis! Met superzaad ;)
    Geniet van jullie zwangerschap! x

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@Assi heerlijk zoals je vriend reageert lekker nuchter haha! Hoop binnenkort dit ook mee te maken ;)

11. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Achja ik ben heel erg blij voor jou en dat maakt mijn dag ook weer goed!

Dat is echt een reactie van een man, trots op zichzelf dat hij het kan hahaha! Nou meis geniet van alle dagen!

Ik denk wel dat het doorzet hoor, wat moet het anders zijn..
    Wat ik nu alleen denk is: Laat het maar gauw weer voorbij zijn dan kan ik weer opnieuw beginnen haha!

Ga me banner etc pas veranderen als het echt doorzet, dat zal morgen wel zijn!

Iedereen die nog moet wachten heel erg veel succes en ik hoop dat jullie een beetje meer geluk hebben als ik deze maand!

12. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    jammer paulien....en assi gefeliciteerd!

ik heb vanmorgen getest......helaas negatief...
    maar heb ook helemaal geen klachten van een aankomende ongi of iets.....voel me kiplekker...
    het enige ben wel een beetje bot tegen mn vriend, maar ja ben ook gestopt met roken sinds 2,5 week dus ja waar komt het door?

13. Shaar

Shaar Actief lid

27 aug 2008
    127
    0
    0
    Assi,
    gefeliciteerd! wat een goed gevoel moet
    dat zijn!
    Ik wilde zelf vandaag testen, maar het is nog
    te vroeg, dus ik wacht af!
    groetjes Shaar

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@assi
    Van harte gefeliciteerd!!

@paulies
    Dat is echt jammer zeg!
    Hopelijk zet het niet door!

15. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Helaas helaas, vanochtend was het rode kruis op bezoek :(

Op naar de volgende ronde (2)! Ik mag niet klagen, er zijn genoeg meiden die er heeeeel lang over doen!

Ik wens iedereen heel erg veel succes met testen etc.!

16. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Balen Paulinn!
    Vandaag mijn NOD en nog geen duiveltjes gezien...ben benieuwd!

17. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Nou succes ermee, ik hoop voor je dat de :evil: wegblijven, en je een positieve test in handen krijgt!

18. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    dank je wel meid! er zijn genoeg tekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar omdat ik zo stront eigenwijs ben en ver voor mijn NOD getest heb en gisteren natuurlijk ook, heb ik niet het idee dat ik deze ronde een positieve test in handen heb.

19. Femya

Femya Niet meer actief

Oh spannend Deebie! Ik zal voor je duimen!

20. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    dank je wel meid!

Deel Deze Pagina