kan me voorstellen dat je het pas gelooft met een digitale....het word lekker genieten voor jullie wel ja joh. ik ben vrij positief ingesteld en mag me al geluk prijzen met een prachtige meid! ja heb ook hyves debbiespier.hyves.nl
Heb jullie toegevoegd. Zouden jullie geen krabbels over het zwanger zijn willen plaatsen? Niemand weet het nog en dat wil ik nog even zo houden
Woooow je bent ZWANGER Van harte meid! Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Wel stiekum een dagje eerder getest dus
Sorry! Ik kon het écht niet laten...en nu ben ik blij dat ik het toch gedaan heb! Jij wel gewoon morgen?
Vanmorgen weer getest.. negatief. God, wat wil ik graag ongi worden nu.. pfff.. Ik ga in ieder geval NIET meer testen deze cyclus...
Hé? Alweer negatief? Heel bizar hoor! Dan heb je wel een lange cyclus zo...ik weet niet hoelang geleden je gestopt bent met de pil maar dan kan het ook ontpillen zijn he! Liefs
Ja zal wel ontpillen zijn. Wel vaag hoor... 1e cyclus was gewoon normaal, iets langer, maar wel normaal. Ook normale ongi gehad, even lang als normaal. Dit is de 2e cyclus, dus het zou wel kunnen hoor. Toch blijf ik het raar vinden, ben 3 jaar geleden ook een tijdje gestopt met de pil en toen had ik direct een vrij regelmatige cyclus. Word er nu echt even niet goed van
pfff gelukkig ben ik niet de enige die overtijd is en negatieve testen scoort......wordt er eerlijk gezelgd wel een beetje moe van....dan heb ik liever de duivels op visite als dit mega lange wachten....
Loe, houd me tegen.. Ik wil ook nu testen! Ineens nadat ik plotseling super witte urine heb (helemaal doorzichtig) denk ik ineens weer hmmm misschien want dat heb ik nog nooit gehad. Maar ben zo bang voor een teleurstelling. Zal ik wel of niet testen zo?