@kweb: ja zijn testen van de kruitvat.. de beroemde 2 voor 5.. dank voor jullie felicitaties.. maar ik geloof het dinsdag pas echt.. hahahaha
Errug leuk topic! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet eerder test dan 26 november. Ik hoop dat ik het eigenlijk nog wat langer kan volhouden. Mocht ik voor die tijd ongi worden, heb ik in ieder geval geen negatieve test in handen gehad! Maar het is zo verleidelijk om toch te gaan testen. Zit maar te wachten en te wachten. Iedereen succes met het niet testen Groetjes Fly
Wat leuk zo'n hoop meiden hier. We gaan ervoor! Ik mag van mezelf testen op vrijdag 28 november. 1 testje, als die negatief is kan ik mezelf psychisch voorbereiden op mijn ongi. Ik vind het wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver vrijdag 28 november . Is nog meer dan 1 week Voor de zwangere dame, gefeliciteerd hihi. Nu nog even wachten tot je NOD.
Nou, hier toch ook een licht streepje. Wel pas een paar uur na de test ontdekt dus ik ga morgenvroeg denk ik maar weer een testje wagen! Succes allemaal met wachten... Vind het super dat jullie het kunnen!
Ja ik begrijp je wel hoor dat je pas wilt wachten tot je NOD dan pas ga je het echt geloven. Ik lees altijd dat die testen erg gevoelig zijn, en meid ik zie toch duidelijk een tweede streepje. De 20ste duidelijker als de die van de dag ervoor. Alle meiden heel veel succes met wachten. We kunnen het wel! ##mama van Youri : wat spannend, duim hard voor je
Ik doe mee! Moet me ook inhouden om niet veel te vroeg te testen haha. Afgelopen twee maanden steeds licht positieve tests gehad en ging het weer fout bij beide keren... Nu zit ik dus weer in spanning hoe het zal verlopen!
wat een leuke site is dit ik hoop dat jullie je wel allemaal kunnen beheersen ik heb vandaag getset maar helaas negatief,. succes met wachten leifs melissa
ik moet we ietsie pietsie inhouden....heb de drang om ff te kijken maar weet 100% dat het toch negatief is....heb nog helemaal geen klachten ook. mag zaterdag 30 nov testen van mezelf
Heb ook vandaag getest, negatief natuurlijk. Ga nu echt wachten tot maandag. Denk ik... @niekster1 Gefeliciteerd! Ziet er goed uit.
Wat een goed topic Hope! Mooie nick heb je Ik heb gisteren negatief getest, ik voelde vanalles dus gaf het HCG hormoon de schuld en dacht, nou dan zal ik het toch moeten kunnen zien in de test, maar nee hoor haha. Ik was echt te vroeg! Nu heb ik met mijn vriend afgesproken om volgende week vrijdag te testen, dan hebben we het hele weekend voor onszelf en kunnen we er samen van genieten zonder dat de hele wereld het meteen weet (als het positief is dus he?!) Ik vind het zooooooooooooooooo spannend! Iedereen die wacht heel veel succes! Ik kom me melden zo vaak als ik online ben en beloof plechtig dat ik niet voor vrijdag de 29e zal testen!
pffffffff ik kom ff "afkicken" hier.... IK WIL OOK TESTEN ! Maar tis nog veel te vroeg, ik heb ook pas volgende week vrijdag mn NOD. Gelukkig heb ik geen testen in huis.... Lijkt wel of mijn kwaaltjes steeds erger worden. Hier zijn ze ff op een rijtje: -buikpijn (ongi gevoel maar best heftig) -zere tepels -rugpijn (soort lamgeslagen tinteling) -vlagen van misselijkheid -vlagen van duizeligheid -emotioneel -moe -versterkte geur (in de zin dat ik alles beter ruik) Nou, dat was het volgens mij wel.....Gelukkig kunnen we elkaar hier steunen...HALLELUJA voor deze topic....
Twinkle en Kweb, blijf volhouden! Niet toegeven. Als je bang bent te testen, geef de testen aan je man/vriend om ze te verstoppen en pas op de dag te geven dat je van jezelf mag testen. Dat ga ik vandaag doen want heb het er echt moeilijk mee. Dus ga het vandaag aan hem geven om voor mij te verstoppen en pas volgende week do of vr mag hij me vertellen waar hij ze verstopt heeft. Twinkle, ik houd je aan je belofte! Kweb, je hebt onwijs veel 'goede' klachten maar helaas ook voor jou geldt dat je pas rond je NOD meer zekerheid zult hebben. Spannend. Ik hoop het echt voor jou en ieder ander die hier mee bezig is. Maar vergeet niet, NIET TESTEN!
Das zeker een goede om je vriend de testen te laten verstoppen. Ik heb ze gelukkig niet in huis en ben ook niet van plan ze eerder te halen dan volgend weekend. Ja heb zeker "goede" klachten, maarja...kan ook net zo goed ontpillen zijn, al heb ik de afgelopen 2 maanden nergens last van gehad.... We houden vol, tis ook veel leuker om een vette streep te zien dan een zielig lijntje...al is dat zielige lijntje ook van harte welkom hoor hahaha
jaa een goeie. ik doe ook mee, moet wel eerlijk zijn dat ik dus ook al getest heb. vet nega natuurlijk maar goed, ik doe mee voorloppig niet meer testen. ik heb alleen mega lastige (.)(.) ze branden zelf een beetje erg af en toe. Me tepel randen zijn wel groter en een ader op het randje, die zie je ook duidelijk. Klein beetje last van me rug en af en toe me buik. Dusssss.... ik ga proberen me in te houden. succes iedereen liefs chevy
ik zit zo in dubio. heb 5 en 6 november posi ovu test gehad. dus cyclus van 42 dagen, zou betekenen morgen testen. maar vriend wil wachten tot na het weekend. ik natuurlijk niet, zeker niet omdat we morgen saampies een weekendje weg zijn om ons 10 jarig samen zijn te vieren! toch nix mooiers om dan zaterdag ochtend te testen? of de moeten komen.... wat vinden jullie?