Niet getest? Meld het hier!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guccie

guccie Lid

8 dec 2008
    17
    0
    0
    Ik heb ook net getest..en negatief! eigelijk mocht ik morgen pas testen..is dat erg een dag voor je nod? of kan ik nog een positieve test krijgen?

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pff dit is een topic voor mij :eek: Ik zou nog even wachten met testen hope! Misschien doet ie nu nega terwijl hij over een paar dagen positief is, je weet het niet?

Mijn vent zegt we hebben geen haast en omdat je niet weet hoelang je cyclus duurt moet je maar rustig tot na dag 35 afwachten... (was de 1e keer na de pil) Pff zit nu op 24 hoe ga ik dat doorkomen :oops:

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Och Odess, vreselijk he.. en dan moet je nog zooo lang.. nou, sterkte met wachten.

Guccie, het kan nog.. als er te weinig hcg in je urine zit of je teveel gedronken hebt. Wacht anders even of je morge ongi wordt en test dan overmorgen opnieuw.

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik heb ook nog niet getest!
    Het kost me nu wel aardig wat moeite om mezelf in te houden haha

5. YellowButterfly

Ik heb al wel getest, natuurlijk negatief :+ Nu maar weer afwachten...

Ikbenhetmaar, knap hoor al 2 dagen overtijd en toch nog niet testen!

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Jammer dat jij negatief testte!, maar het kan nog..

Ja het kost me wel moeite hoor, maar heb met mijn mannetje afgesproken dat we het zo lang mogelijk uitstellen, om teleurstellingen uit de weg te gaan!

Dus ben benieuwd :)

7. YellowButterfly

Oe, hoe lang ga je het nog volhouden O:) Knap hoor, succes!

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hoelang weet ik niet, wat mij betrefd test ik NU, haha maar ik heb de afspraak gemaakt met mijn mannetje dat we wachten, dus er zit niets anders op..maar voor de zekerheid geen champagne vanavond :)

9. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ik ben 1 dag overtijd, ga denk ik zo wel testen want dan weet ik of ik mijn slechte gewoonten (roken, champagne vanavond etc.) moet gaan laten.. Spannend!

10. Fee78

Fee78 Lid

7 dec 2008
    12
    0
    1
    Vandaag is mijn NOD, nog steeds niet ongi...
    Wil van het weekend testen als er nog steeds niks is.
    Weten jullie of het perse met ochtendurine moet?

11. YellowButterfly

Hoeft niet perse, ochtendurine is geconcentreerder. Je moet alleen overdag niet heel veel gaan drinken van te voren, dan is het te verdund. Gewoon overdag kan dus ook :)

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames ik moet denk ik vrijdag ongesteld worden en heb ook nog niet getest.. heb nu al wel zin om te testen

maar weet eigenlijk gewoon dat ik ongesteld ga worden dus dat hetvoor niets is

had aantal dagen geleden ovu testjes gedaan en daar was nix nakkes nada op te zien dusja en heb ook rugpijnen en buikpijn en gister na klussen wat rozig dusja het zit er gewoon aan te komen...maar Toch eh...;) haha hopelijk kan ik me inhouden...

anders nog maar een ovu testje;) hahaha

fijn nieuwjaar!

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Spannend Sannehai!
    Voor mij hetzelfde. Moet ergens tussen morgen en maandag ongi worden. Test pas maandag denk ik.

Succes allemaal. Heeeel veel geluk voor het nieuwe jaar. Hopelijk snel een posi test voor ons allemaal.

14. Sannehai

@luna spannend zeg...en voel je al een ongi aankomen? of heb je meer zwangerschapsklachtjes?

ik heb helemaal geen klachtjes en denk echt dat ik ongi word..maar khep gwoon ineens zo'n zin om te testen:p ahhaah slaat nerges op maar goed.

khep toch net nog maar ff ovu testje dr tegenaan gegooid, er is wel een licht 2e streepje op te zien, maar niet donkerder dan andere streepjes die ik na mn ei wel es heb gezien dus zal natuurlijk nix zijn, en het was ook geen ochtendurine ofso hahaha

heel veel suc6 en fijn oud en nieuw allemaal :D

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hahaha Sannehai. Ik moest echt lachen om jou bericht. Maar ik testte de eerste rondes ook al te vroeg. Nu heb ik dat afgeleerd want de teleurstelling is zo groot als het niet zo is.
    Ik heb de klachten die ik altijd heb als ik ongi moet worden. pijn in mijn borsten, moe, rugpijn. Verder heb ik nog griep, bloedneuzen, diarree. Ik kan de klachten dus niet meer onderscheiden hoort het nu bij de griep, bij de ongi klachten of zal ik nu toch zwanger zijn. Ach ja...we zullen wel zien!

Laat even weten als je gaat testen! Spannenddepannend!

16. Sannehai

heej ja spannend zeg

ik voel ook wel wat dingetjes maar dat hoor gewoon echt bij mn aankomende ongi.. ja te vroeg testen..tis ook beter om he tniet te doen natuurlijk... maarja zo'n ovu testje vind ik niet zo erg;)

ik hoop gwoon dat ik kan wachten tot zaterdag ofso want dan zou ik wel 1 dag overtijd zijn als mn lf hetzelfde is als vorrige x.....

oww wat een stom gedoe ook allemaal eh;) hahaha allemaal smoesjes zit ik voor mezelf te bedenken waarom het wel raak zou kunnen zijn terwijl ik al weet dat het neit zo is! wahhaha;)

jij ook suc6 met het Niet testen:p haha als ik wel heb getest laat ik het nog wel even weten:p hhaha

groetjessss

17. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    ik wou heel graag testen vanmorgen, maar heb het NIET gedaan! ik heb beloofd aan mezelf dat ik het zo lang mogelijk uitstel! :p

18. Sannehai

goedzo bica spannend!

19. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    ik ben 3 dagen overtijd en wil eigenlijk wel testen maar eigenlijk ook weer niet om terleurstelling te voorkomen.

De klachten die ik heb horen ook bij ongi pijn:
    rugpijn
    moe
    vooral na het plassen het gevoel dat ik ongi moet worden maar er komt niets.
    iets vaker plassen, ook vanacht.

20. Sannehai

hoi dames was ik weer

ik heb me toch niet kunnen inhouden vanochtend...

ik heb totaal geen klachten en heb een testje gedaan van de kruidvat 2 voor 5 euro

ik denk dat ike en heeel licht 2e streepje zie.. ik word echt gek!

vriendlief ziet het ook maar zegt wel dat het heeeeeeeeel licht is en dat ik er niet van uit moet gaan dat het goed is... maar geven die wel eens een indrooglijntje......

Deel Deze Pagina