Niet getest? Meld het hier!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier mag ik vrijdag testen, volgens banner over 6 dagen, maar klopt niet helemaal met ei...

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik mag over 3 dg testen en heb een test in huis maar ik heb het niet gedaan. Moet ook wel eerlijk bekennen dat ik het gevoel heb dat het niet raak is, maar ja hoop natuurlijk van wel misschien daarom wel niet getest en het volgehouden omdat ik dan de bevestiging krijg dat het niet raak is.

3. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    nou, zoals jullie aan mn banner zien, overtijd was ik wel, maar te vroeg getest, want vandaag kwamen de duiveltjes! ik ben niet getreurd, was ook nog maar 1e ronde, en wist ook niet hoe mn cylcus was, goede moed een nieuwe ronde in!

xxx

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    weer een dag niet getest, heb er nu wel besteld, dus komen morgen als het goed is....

nog even geduld, misschien zijn die duiveltjes zich al klaar aan het maken voor de strijd.....hoop het niet!

5. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Whoe whoe....... Heb gister voor het eerst testen gekocht. Mss morgen eens proberen? ;)

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hoe komen jullie toch steeds die laatste week door? pff ik word er gek van! Vrijdag kan ik testen maar ik durf niet te snel. Vorige maand had ik alle symptomen: misselijk, puistjes, pijnlijke tepels etc etc, ik dacht zelfs een innestelingsbloeding dus ik was echt al een beetje blij en toen kwamen die :evil: :evil: toch...! Nu voel ik niet veel, heb alleen pijn aan de zijkant van mijn linkerborst, rechts niks en ook alleen als ik overdag een bh draag.. grr dat zal wel niks te betekenen hebben... :(

zucht...

X Josjo

7. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ik vind vooral de laatste 2 dagen lastig. Ik ga dan echt twijfelen...... Zou ik niet beter wachten tot na 30 dagen, of 29, of 28?

Heb al een paar dagen zere en grote (.)(.). Was mijn vriend ook al opgevallen......

Ik wacht toch maar tot donderdag of als het lukt zelfs zaterdag, dan kan ik op m'n gemakje met ochtendurine testen (of niet als :evil: :evil: toch komen)

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    knap hoor missSporty, 1 dag overtijd en nog niet testen, ik had me niet meer in kunnen houden hoor! Maar ja, ik heb dan ook een cyclus van precies 27 dagen dus als er vrijdagochtend nog geen :evil: :evil: zijn gearriveerd... Man! Ik wilde zondag al testen, soms kan dat al resultaat geven maar meestal niet en dan is het zo'n teleurstelling terwijl het toch nog zo kan zijn... anyway, nog 3 daagjes wachten.... ;)

Succes met testen, hoop echt voor je dat het raak is!

X

9. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ik probeer te wachten tot 33 dagen. Dat is mijn langste cyclus tot nu toe.
    Maar dat valt niet mee.....
    En hebben de andere dames al nieuws?

10. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Ik heb een cyclus tussen de 26 en 28 dagen ik ga deze keer van de laatste uit dat betekent dat ik morgen zou kunnen testen dan is mijn nod...pfffff was netbij de drogist en dacht zalik er een kopen....maarheb het NIET gedaan ..vind het zo spannend!

11. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Josjo, al getest of zijn de :evil: :evil: reeds gearriveerd. Hier nog nix en nog niet getest. Goed he?!

Ga nu toch voor morgen denk ik. :rolleyes:

12. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Ik ben nu twee dagen overtijd. :confused: ..zou dus kunnen testen ik heb met mijn mannetje afgesproken dat we maandag gaan testen als ik dan nog niet ongi ben :D ..heb zelf het gevoel dat ik niet ongi ga worden maar je weet het maar nooit..ik vind het wel heel moeilijk was gisteren bij kruidvat had de test in het mandje,toen stond ik bij de kassa ben ik ze terug gaan leggen :rolleyes: ..ja vind het allemaal maar spannend ...

liefs Brit

13. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ja heb al wat keren bij de drogist gestaan ja

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje wat spannend is het hier! hahah!
    Iedereen op het randje van testen...
    Succes hoor voor diegene die nog mogen!

@ brit1980: oeh helemaal spannend voor jou aangezien je verwacht niet ongesteld te gaan worden! Welke ronde ben je nu als ik vragen mag?

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Wat is het VRESELIJK moeilijk, om niet te vroeg te testen!
    Elke negatieve test is zo teleurstellend! Dus toch maar proberen te wachten.. En dan maar hopen dat de test POSITIEF is!

Ze zeggen toch, dat als je zwanger bent, dat je het voeld?
    Mm, dan ben ik vast en zeker ; Niet zwanger!

Iedereen Succes!

@ Brit1980 ; 2dagen overtijd! Spannend hooorrr! :rolleyes: Voel je dingentjes ofniet?

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Ik ben nu net 2maanden gestopt met de pil, heb dus geen idee hoe me cyclys is.
    Ik zit nu op dag 30.
    Ik had de laatste keer een cyclus van 34dagen, daar ga ik dus nu maar een beetje vanuit.
    Afwachten dus maar, kijken wanneer ik ongesteld word. Ik heb geen echte symptomen geloof ik! Hihi

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Vandaag heel heel moeilijk.....dan denk ik 'ja ik ga t gewoon proberen' maar dan weer niet. Gisteren voelde het alsof ongi eraan komt, vandaag weer niet....pffff spannend!

Heb nog nooit getest, hoop zo dat deze keer 'nodig' is!

Gelukkig straks naar een verjaardag en morgen hele dag met vriendinnen als afleiding.

18. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Dit is ronde 7...en ja vind het heel spannend..mijn mannetje heeft vanmorgen een test gekocht en die gaan we morgen doen kan echt moeilijk wachten tot maandag loop helemaal op mijn tenen vandaag. dus gaan het morgen ochtend samen doen...

liefs

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    veel succes net testen morgen!

liefs

20. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ja heb af en toe wel last van mijn buik hele lichte krampjes komt en gaat door de dag heen ´s avonds is het meer aanwezig als ik rustig op de bank zit, en soms zoo vreselijk moe pfffff....en gewoon een heel appart gevoel in mijn buik heel gek kan het niet uitleggen..

liefs brit

Deel Deze Pagina