He meid. Klinkt wel goed. Spannend spannend! Laat je het weten morgen! Ik hoop dat de test positief is! Groetjes, Manon
@ Snippie23 ; Kun jij je een beetje inhouden om niet te testen?! Voel je al dingentjes? @ MissSporty76 ; Heb jij al getest? Ik had vanmorgen ineens het gevoel dat ik ongesteld ging word, dus laat het bij mij maar komen, op naar de volgende ronde dan maar! Fijne dag! Groetjes, Manon
GEFELICITEER BRITT! Vertel vertel, wat hebben jullie nu anders gedaan dan vorige maanden? Of hebben jullie niks anders gedaan!? Misschien hebben de nog niet zwangeren er iets aan hihi. Geniet ervan!
gefeliciteerd brit! jah gaat heel goed.ik was van morgen om 5uur wakker want moest plassen en raad eens had niet eens zin om te testen! zonde van de testen.ga nu pas testen donderdag en als ik gewoon ongi wordt woensdag,dan heb ik al testen voor hopelijk over een paar maanden. maar gaat dus goed hier.
oja ben sinds maandag met vlagen heel misselijk en buikpijn.(dat is nu wel minder!hb ook een soort spierpijn gehad in me buik!anneer ik me strekte voelde ik dat,maar dat is ook weg.maar heb ook griep gehad! heb sinds vandaag gevoelige borsten.maar meer niet.en heb al sinds de dag na me ei last van obsitiepatie ik ga nergens vanuit!alle klachten kunnen door griep komen of naderende ongi!
ik kom pas net kijken maar ook ik kan al weer niet wachten met testen over 10 dagen me nod dus kijken of ik het vol houdt
hoe is je cyclus normaal? als je normaal regelmatige cyclus hebt dan zou ik gewoon een test doen hoor meid. dan ben je van je onzekrheid af
Wil a.s. zaterdag pas testen, als mn vriend er ook bij is.. heb geen ongiklachten die ik normaal wel heb.. maarja, ook geen zw.kwaaltjes.... weet het echt niet deze keer haha...gelukkig moet ik morgen werken, kan ik geen test kopen en zijn we al bij woensdag haha.. zo moet het wel lukken tot zaterdag haha..
@ Snippie23 ; Hey meid! Go, nou je kwaaltjes klinken wel als z.schapsdingentjes. Spannend hoor. Nog niet stiekem getest? Wanneer ga je testen? Over 3dagen, of wacht je nog langer? @Misssporty; Kom op! Testen! Dan weet je waar je aan toe bent. @ Roeltje ; Spannend spannend. Zeker omdat je niks voeld. HOOP op aaaaaaaaaaaaallemaal POSITIEVE testen! Goodluck girls! Groetjes
ja ja tis nu een feit pffffff ben superbij.....is we nog een beetje onwerkeijk maar is toch echt waar..tjee word nog een keer mamma en nu juie nog dames..pff een etter doet het niet raad eens weke....sorry was ef off topic xxxxxxxx