geen idee! Vorige rondes dacht ik zeker zwanger te zijn, maar toen werd ik ernstig teleurgesteld. ...maar nu.... :
Meiden spannend allemaal zeg! Ik 'mag' vanaf vandaag testen....maar ga proberen het een paar dagen uit te stellen, vind het heel eng, straks ben ik gewoon onregelmatig en of ben ik het wel maar niet goed ofzo.. En als het wel goed is dan lijkt het me leuker om niet meteen naar mn werk te moeten gaan. Pfff maar of ik het volhoud tot zaterdag?!
spannend zeg!ik ga op zijn vroegs donderdag testen.maar dat zlou denk dan niet meer nodig zijn. liefs
Goeiemorgen meiden. Ik heb nog niet getest hoor! Ik heb wel een vreselijk rot nacht gehad, poe! Kon maar niet slapen etc. Dacht heel heel heel even vanmorgen, zal ik testen .. Maar dacht ; Nee! Zaterdag. Al denk ik dat het niet meer nodig zal zijn.. Fijne dag meiden, werkse voor de meiden die moeten werken. Ik ga nu ook naar me werk. Tot vanavond! Liefs. Ps; Ey Snippie, hoezo denk je dat het niet meer nodig is? Voel je je ongesteldheid eraan komen. Ik heb het gevoel dat het bij mij ook langzaam komt. We zullen zien!
@manonn, ik heb vannacht ook heel slecht geslapen...en veel aan t zweten. Maar ja veel zweten heb ik ook als ik ongi ben...dus tja. Ik twijfel ook iedere keer, daarom wil ik het testen nog even uitstellen. Werkse allemaal en succes met wachten
jah voel iets aan komen volgends mij.maar jah ze zeggen dat je dta ook kan voelen als je zwanger bent.we wachten gewoon af!me temp was nog wel hoog 37.2 en mijn normale temp voor ei is 36.5
Yes, zoals te zien is aan mijn banner is het raak! Voor de dames die nog in spanning zijn: Ik dacht de afgelopen week een aantal x zeker te weten dat ik ongi werd, maar niets is minder waar! Allemaal veel suc6
heb niet getest! al 2 dagen overtijd! goed van mij he! (zaterdag wel getest, een dag te vroeg en uiteraard negatief...)
kon vandaag ook testen maar durf niet zo goed.. wil ook het liefst wachten tot mn vriend zaterdag weer thuis is. heb het gevoel dat ik niet zwanger ben maar ook niet het gevoel dat ik ongi word.. heel vaag allemaal...Heb wel de hele avond al een weeïg gevoel in mn onderbuik. ga morge toch maar een test kopen voor de zekerheid haha.. Aan alle zwangeren....GEFELICITEERD!:d:d en duimen voor de nog zwanger-wordene...
Hey! Ik heb nog niet getest. Ga het ook nog niet doen. Zaterdag. Ik houd het wel vol denk ik. Heb jij ergens 'last' van?! Goodluck!