mm niet echt.. maar mn ongiklachten blijven ook uit..begrijp er niet zoveel meer van haha ik zie het wel..rustig afwachten.. hoop dak het ook volhou t/m zaterdag haha..
AAAAH! Zou het liefst nu wel willen testen, maar wil (lees: moet) gewoon wachten tot zaterdag. Maar goed.. vandaag zijn er twee testen binnengekomen per post en de drang om morgen te testen... hoop dat ik het kan. Succes allemaal!
Nou als er vandaag niks komt ga ik een test doen.Haal m gewoon vast in huis. Heb sinds vanochtend wel kramp in mn onderbuik en vlagen van misselijkheid. Hoop zo dat ik kan wachten tot zaterdag (hoop nog meer dat er niks komt haha) Vandaag lekker verder verven in huis. afleiding genoeg elk geval.
Goeiemorgen dames, Lastig hé, niet testen? Ja, wie kan het niet laten, en gaat er vandaag toch *stiekem* testen. Jij Roeltje, ga je het doen vandaag. Ik hoop op een heleboel ROZE vandaag. Ik ga het misschien vanavond nog zien, en anders morgenavond. Zometeen naar me werk, Bleeh. Een lange dag. 08.30 tm 18.00, daarna vergadering t/m waarschijnlijk 21.00. Vanacht rot geslapen, was 4.00 wakker, en amper nog geslapen, .. Dat komt dus wel goed vandaag... Girls die ook moeten werken, een fijne werkdag. Andere meiden, ook een hele fijne dag. Liefs Manon
Leuk om te zien dat mijn topic nog leeft . Ik doe er helaas niet meer aan mee haha, heb echt geeeeeeeen geduld.
heb al getest net maar weet t niet.. moest een plusje komen.. hele dikke horizontale streep en een heeeeeeeeel dun verticaal streepje.. als je goed kijkt kun je m wel zien.. nog steeds geen ongi te bekennen dus hoop houden. Probeer t morgenvroeg gewoon nog een keer.. Heb ook niet het gevoel dat ik vandaag ongi word.. heel frustrerend haha...
Vrijdag was het voornemen, maar aangezien ik de hele dag al zin heb in (je raad het nooit) BLOEMKOOL denk ik toch maar morgenochtend.... (en ben al de hele dag misselijk)
een streep is een streep! kijk maar in mijn album als het goed is staat mijn test van vorige keer er nog bij, en kijk maar naar mn knappe zoontje! dus morgen nog een keer testen maar alvast voorzichtig gefeliciteerd!
voel verder eigenlijk niks.. ben alleen heel bang dat ik ongi word als ik naar de wc ga.. heel stom..
nou dat heb ik dus ook alleen ik ben nog niet overtijd. heb vanacht zelfs beroerd geslapen,maar dat kwam omdat ik echt ongi krampen had.stel dat ik nu niet ongi word.hoe kan ik er voor zorgen dta ik vanacht wel rustig slaap
Met een goed boek en kop hete thee in bed gaan liggen. Na je thee heerlijk gaan slapen haha. Werkt bij mij tenminste. Lig dikwijls met een kop kaneelthee 's nachts om 1 uur in mn bed haha. Vind mn vent leuk, dat geroer in het kopje haha...
Wat een goed topic! ik heb wisselende cyclussen daarom weleens vervelend met testen. Nu heb ik afgelopen eisprong voor het eerst gebruik gemaakt van ovulatie testen en had een positieve op 30-12-08 dus dan zou mijn ei binnen 24-48 uur zijn. Dan zou mijn ei dus 30/31 of 01-01 zijn geweest en mijn nod uitkomen op 13-14-15 januari... dus ik mag van mezelf pas de 16e testen Hoop dat iedereen snel zwanger is ga voor jullie allemaal duimen...
Volgens mij is mn ongi gekomen. Had net rozig op mn papiertje zitten (sorry voor de details haha). Heb er een tampon in gedrukt en kijken of het doorzet of niet. Wel raar van mn vage streep op de test. Als het niet doorzet, morgen nog eens testen. Ga maar met een kop thee op de bank liggen. Rare is alleen dak geen ongi-klachten heb die ik anders wel zou hebben.