oh wat ben ik blij met dit tophic, ik wil ook testen, en vanmorgen gedaan, ook nog die nieuwe dure van clear blue, enne negatief! Ik zou volgens mijn ticker over twee dagen kunnen testen, maaaaaaaaar ik doe mee en wacht ook tot zeker zaterdag met testen of zondag, we gaan ervoor meiden volhouden allemaal! Joehoooooeeeeee als we nu toch eens allemaal positief konden testen Oh en ik vind ook dat we veel te veel testen verspillen, zonde van het geld, dusssss doen we niet meer.
Heb vandaag toch al getest. Moest naar de huisarts om een plasje in te leveren omdat ik mogelijk blaasontsteking zou hebben. Dacht ik, gelijk maar testje doen. Na 8 minuten heel heel heel licht streepje. bij huisarts geweest, heb dus blaasontsteking Maar bij thuiskomst zag ik dus een iets duidelijker streepje. Vind het niet heel zeker, dus ik blijf nu bij mijn vrijdagochtendtest. Maar heb goede hoop.
Nou ik had vanmorgen alle tekenen, en mn vriend wilde gister stiekem al testen maar niet gedaan! *trots* als ik morgen niet ongi ben denk ik dat ik wel bezwijk hoor! hahaha
Hallo dames, Goed hoor, nog even volhouden. Vraagje. Ik heb gister een broodje met gerookte zalm gegeten. Maar wat als ik wel zwanger ben deze ronde? Dat mag toch niet? Baal er nu zooo van dat ik er bij het eten niet bij heb stilgestaan. Ik weet natuurlijk niks maar als ik wel zwanger ben dan maak ik me echt zorgen. Weet iemand of dit echt kwaad kan? En heb het eergister ook al gegeten
Als het goed is heb je nu nog niet een zodanige bloedband met je babytje dat t kwaad kan, ook tegen vrouwen die er pas na maanden achter komen en vanalles hebben gegeten en gedaan wordt tegen gezegd, maar je er niet druk om.. terugdraaien kan je t niet en stress is nog veel slechter!
hey dames zou ook wel willen testen maar moet t nie doen . geeft toch negatief aan . had zondag mijn ei en heel wat afgeklust ondaks de pijn op dit moment voel ik me zo vreemd , misselijk.opgezettenbuik, raar gevoel in onderbuik maar geen pijn (achtbaangevoel) tandvlees dat bloed,dorstdorstdorst,veel honger maar kleine beetjes eten.als ik eet gaat de misselijkheid weg. nog een week of wat wachten met testen pppppfffff
dames wat een stress allemaal he hihi. Hier nog zoon half stresskippetje.....wacht al 75 dgn op mijn eigen ongi en heb 7 jan voor het laatst getest nagatief.... Wil aan de ene kant heel graag testen maar aan de andere kant ook weer niet......Ik weet dat het nog wel 100dagen mag duren van de huisarts, en ben bang dat dat ook wel zo zal zijn bij mij...ben niet zoon geluksvogel... Maar ik wacht al zo lang...wil dan nu wel ongi worden! Weet ik iig een beetje hoe ik kan rekenen... Succes allemaal
hallo dames. Ff berichtje van mij. Buikpijn is iets minder. Vanmiddag naar verjaardag van mijn neefje (de oudste van mijn zus) geweest. Had moeite om mijn mond te houden. Morgenvroeg testen........ spannend.