Niet getest? Meld het hier!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ik heb idd ook al kwaaltjes, maar was de vorige keer ook en toen werd ik na een week overtijd te zijn, gewoon ongesteld. Ik had op donderdag 6 nov pas vruchtbaar slijm, dus zou mn NOD vandaag of zo pas zijn. Misschien dat daarom een eerdere test nega was...
    Ik hoop het en zal voor jullie ook duimen!

x-je

2. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    je bent idd veel meer met je lichaam bezig. vorige maand was ik me opeens van bewust dat ik borsten heb...normaal voel je ze niet, maar bij elke hobbel wilde ik ze even helpen zodat het wat minder gevoelig. jammer genoeg ben ik 9 dagen na mijn ei ongi geworden. ik dacht toen echt even dat het "raak" was.

3. Femya

Femya Niet meer actief

Niekster wow gefeliciteerd meid! Geniet ervan :D

Wat een goed idee Hope die testen aan je vriend geven, heel slim!

De eerste ronde had ik 2 dagen dat ik echt ontzettend misselijk was en heel vaak naar de wc moest, toen wist ik het zeker dat ik zwanger was, maar de test was echt negatief, dat was een teleurstelling zeg. Zo raar wat je lichaam met je kan doen!

Maar deze ronde voelt het wel echt anders:
    Ik heb met ovulatietesten 4 dagen positief getest achter elkaar, toen waren ze op. En vanaf de 1e dag na de eisprong volede ik me anders, gerommel onderin mijn buik. Elke dag kwamen er symptomen bij:
    *troebele urine met witte vlokken (geen idee of dit echt een symptoom is)
    *druk onderin mijn buik, ook tegen mijn schaambeen aan
    *lage rugpijn
    *sterke geur
    *geen zin in eten
    *vlagen van misselijkheid
    *pijnlijke en sinds 2 dagen ook vollere borsten
    *ik heb het heel warm de laatste week
    *en ik ben behoorlijk emotioneel maar geen moodswings
    *ben wel ontzettend vrolijk

Dus als het zo is dat ik zwnager ben heb ik het echt meteen gevoeld, dat zou wel erg bijzonder zijjn.
    Maar goed, ik ga er nog niet vanuit dat het zo is, eerst even volgende week vrijdag afwachten!

Heel veel succes iedereen en zet 'em op he?! NIET TESTEN!

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Oeee Twinkel, klinkt echt heel goed. Ik hoop het zo voor je. Ik had na mijn ei super gevoelige (.)(.) maar dat is nu stukken verminderd sinds gister. En dat heb ik vaker gehad. Vorige ronde dacht ik dat ik zwanger was, was ongelofelijk misselijk een weekje voor mijn NOD. Zo erg dat ik moest gaan liggen om niet over mn nek te gaan. Maar dat zegt dus ook niets.

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

# Syclor ik weet precies wat je bedoelt, die drang is vreselijk.
    Ik heb dit keer maar 1 test in huis, terwijl ik normaal een stuk of 4 testen klaar heb liggen haha, wil geen testen meer verspillen. De drogist loop ik straal voorbij (dat is waar mijn testen altijd koop) want ik weet dat wanneer ik een boel testen in huis heb liggen ik ze ga gebruiken.

Dus meid je kan het volhouden tot de 30ste, niet stiekem gaant testen he, geldt ook voor de andere meiden :)

Mijn duimen draaien hier op volle toeren voor iedereen! [-o<

6. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

@niekster: gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

En verder:
    ik word gek van mezelf. Maar het doet me stiekem wel goed te lezen dat er meer zijn die daar last van hebben. En dat lichaam van ons? 1 groot raadsel.
    Ik voel vanalles, mijn buik brobbelt als een gek en ben me net als Deebie ineens bewust van het feit dat ik (.)(.) heb. Erg irri allemaal.
    Ben alleen vandaag opgestaan met hoofdpijn. Heb ik wel vaker, maar meestal heb ik dat ook rond mijn NOD, dus niet zo'n heel goed teken. We wachten rustig af.
    Had alleen wel de neiging om te gaan testen. Heb me in kunnen houden, maar, pffff, moeilijk hoor.

7. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    toch een paar meiden sterke aanwijzingen....wat spannend zeg! ben heeeeel benieuwd!

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja zeker een aantal hele "goede" klachten/kwaaltjes. Helaas hebben we ook vaak genoeg gezien dat de meiden met dit soort klachten gewoon ongi werden. Laten we hopen dat wij het andere uiterste zijn :)

Nog 7 dagen......., maar denk dat ik ga testen als ik op 10 dagen zit, dus 3 dagen overtijd. Of ik dat ga redden is een 2e :)

Vandaag is wel mijn temp weer een 0.1 graadje gestegen, dus mn tempkaartje is wel heel mooi...

Suc6 meiden:)

9. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    kweb...spannend hoor. ik moet nog 10 dagen maar of ik dat ga volhouden! alhoewel ik voel me totaal niet anders! :(

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ooooh wat herkenbaar! Heb ook al testdrang haha! Maar ik probeer echt vol te houden tot de 30ste!
    Succes allemaal met niet-testen! Als je dan wel test na lang te hebben gewacht, dat ie dan mag afknallen en geen vage-lijntjes-die-je-in-het-licht-moet-houden!

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @deebie en Alice
    pffff jullie moeten nog 10 dagen...jeuuuu...hoop echt zo erg dat jullie wat leuks te doen hebben dat de tijd snel voorbij gaat...

ik ga morgen naar een nieuwe auto kijken, dus das dan wel weer leuk....

en salaris is er weer, dus das ook wel leuk hahaha

wel of niet anders voelen, kan je ook niets wijs uit worden deeb.....ik voel me deze maand echt zwanger. Vorige maand en de maand ervoor echt helemaal nergens last van gehad...Mn vriend zei gister nog: ja, of je DENKT het te voelen....
    Ik zei: ik weet toch wel hoe buikpijn enz voelt... Typisch weer een man hahaha

Nee ik WEET zeker dat ik die kwaatjes voel, maar het lichaam kan zo`n loopje nemen met je, dat je er gewoon geen zekerheid uit kan putten.

Mijn temp stijgt ook heel erg mooi, maar kan zomaar over 5 of 6 dagen ineens naar beneden kelderen.

afwachten, afwachten en nog eens afwachten. We hebben netjes geklust allemaal en nu is het niet meer in onze handen.

Allemaal heeeeeel erg veel suc6 en denk eraan...NIET testen he.....(tenminste niet eerder dan na je NOD)

Veel liefs Kweb

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Idd dat je je anders voelt hoeft echt niets te betekenen en je kan er niks uit afleiden. Bij mn dochter voelde ik juist helemaal niks! Vanaf 6, 7 weken beetje misselijk maar voelde me gewoon normaal!

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal .. voor mij een nieuwe dag
    nog steeds erg voorbadig .. nie theel veel behoefte om te testen want ik denk dat het deze keer gewoon raak is .. voel me nog niet anders maar ik geloof erin

@ niek
    GEFELICITEERD jeetje wat een jaloersie voel ik gelijk ,, hihih

en de rest volhouden hoor.. behalve uhm.. sjipsss weet de naam niet meer maar iemand wilde wachten tot zaterdag maar is al 2 dagen overtijd... waarom wachten?

14. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    dat ben ik...

heb woensdag al getest en die was nega....
    gisteren mn huisdier overleden die ik al meer dan 10 jaar had dus had er geen zin in...
    nu buikpijn en rugpijn dus denk dat het testen niet meer nodig zal zijn...

we wachten nog even af ;)

x-je

15. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    pff nog zo lang wachten.. ik heb met mezelf afgesproken dat ik op zijn vroegst op 1 december mag gaan testen maar dat ik liever nog moet wachten tot 4 december (niet dat ik dat ga volhouden maar goed) jeetje wat een afspraken je met jezelf kan maken he.
    ik vind het allemaal zo spannend!

niekster gefeliciteerd!

16. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Erg he Jingle.

Zijn er al een paar die gezondigd hebben? Voel onze ogen 'branden' hihi. We houden iedereen goed in de gaten.

Deze dag is bijna voorbij. Hopelijk het weekend ook. Dan is het voor mij daarna nog 6 dagen wachten.

17. Loe

Loe Niet meer actief

ja.........je hebt me al gezien he op het andere topic. Ik heb afgelopen zaterdag of zondag mijn ei gehad (bij de gyn maandag was hij gesprongen.......of gesukkeld zoals in mijn geval), en ik heb net een test gedaan. Kruidvat met pipetje. Negatief.......vanzelfsprekend. Maar ik heb zo'n matige, krampende bleh....pijn in mijn buik. Niet rond het schaambeen, maar ietsie hoger. Getverderrie, ik haat het wachten zeg.

nou ja ik zal maar niet verder testen dan. Is maandg geen optie? Omdat ik meestal na 12 dagen ongeveer al ongesteld wordt na eisprong?

Zucht................ik ga het volhouden, niet testen......

Jullie willen niet weten hoeveel geld er al doorheen is gegaan die afgelopen vier maanden.....

18. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ahh goed dat je je gemeld hebt Loe. Een keer zondigen kan gebeuren.

Loe, beloof ons dat je pas gaat testen als je nog 4 dagen tot je NOD hebt. Dat is wel redelijk toch? Of heb je een beter voorstel?

En geef die testen anders aan je man om ze te verstoppen. Bespaar je jezelf ook geld en een teleurstelling.

19. Loe

Loe Niet meer actief

haha, ik beloof het plechtig! Vier dagen......jee, dan moet ik nog een dag langer wachten. Allemachtig. Goh zeg, wij zitten wel in dezelfde fase hope!

Mijn man is ook heel goed in het sigaretten verstoppen! Ik word er zeer agressief vanhaha, dus laat de testen maar lekker in mijn nachtkastje. Oja, voor wie het toch een beetje goed vind: ik ben sinds vorige week gestopt met roken, dwz ik rook er nog eentje per dag (ipv een half pakje). Goed he! (ik klop mezelf op de schouder)

Hoe gaat het met jouw nieuwsgierigheid hope, om te testen?"

Ik heb hier de kruidvat test nog onder de lamp, het is om te gieren. wie weet wordt ie over drie uur nog positief. Ach,hoe diep kan een mens zinken.....

20. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hahaha Loe, ik ga helemaal stuk.. Ik weet het, erger nog. Als ik wist dat het onmogelijk was om zwanger te zijn ging ik toch testen :S.

Maar wat knap van je dat je het roken gereduceerd hebt tot 1tje per dag. Dat verdient een applaus. Echt heel goed van je, en binnenkort dan helemaal geen.

Maar verstop je testjes dan gewoon in je nachtkastje en probeer je niet als een magneet te laten er naar toe te laten trekken.

Ik vond het de afgelopen dagen moeilijker dan vandaag. Jij mag trouwens eerder dan mij testen al loopt het bijna gelijk op. Hopen dat je met goed nieuws komt. Dit weekend ga k proberen me met andere dingen bezig te houden dan dit forum en zwanger worden en hopelijk vliegt het weekend dan.

Deel Deze Pagina