Loe, Heb hier nog een goede reden waarom je nog even moet wachten met testen...Hoe langer je test voor je NOD hoer kleiner de kans dat je posi test terwijl het mss wel posi is...Dus daarom: Beter een test met een dikke vette streep waar geen twijfel bij ontstaat, dan zo`n lullig vaag streepje, toch? Kom om meid...je red het wel
ik heb vandaag getest negatief natuurlijk.... maar ik vroeg me af, als ik zo zie dat de meesten die zwanger zijn al een paar dagen voor NOD testen, dat ze al een redelijk streepje hebben, niet heel duidelijk, maar toch. en dan op NOD is het duidelijk te zien. gebeurd het dan ook wel bij sommigen dat je het pas op of na NOD kunt zien? dat er dan pas een streepje begint te komen? liefs suus ps: sorry dat ik niet sterk genoeg was om de testen te laten liggen vandaag..... klein excuus, heb de sigaretten al wel weer voor de 4e dag laten liggen
Mijn zus testte bij haar eerste kindje een paar dagen na de NOD en negatief... maar zij had overduidelijke zwangerschapsverschijnselen en ik wist haast zeker dat ze zwanger was... 3 dagen later nog een test gedaan en ZWANGER! Dat kan dus ook... Dit is mijn 2e cyclus na de pil. Ik weet dus niet of mijn NOD een beetje klopt, want ik was de vorige cyclus best wel aan het ontpillen volgens mij. Ik wil eigenlijk aanstaande vrijdag gaan testen... ik hou het wel vol, want ik ben veel te bang voor een negatieve uitslag en wij gaan volgend weekend een weekendje weg Misschien dat ik um toch pas na dat weekend ga doen... tenzij ik natuurlijk ongi word...
Volgens mij ligt het aan de soort testen die je hebt. Maar ook aan je lichaam. Sommige mensen maken misschien sneller meer hormoon aan dan anderen.
Booboo, goed dat je wacht maar niet bang zijn. Ik heb echt last van allerlei kwalen maar kan net zo goed mijn menstruatie zijn die er aan zit te komen. Voel ook zo'n pijn in mijn buik. Duizelingen heb ik nog steeds erg last van en een trekkende pijn in mijn buik aan de linkerkant (waar ik mn ei heb gevoeld). Maar ben zooo bang dat het gewoon psychisch is. Ik ga wel een paar dagen voor NOD testen zodat ik me kan voorbereiden op mijn menstruatie. Is psychisch gezien het beste voor me zodat de klap niet al te hard aankomt.
wacht, wacht, wacht, wacht... @suus2008: Dat je getest hebt kan ik me voorstellen hoor, maar ik vind het wel heeeeeeel goed dat je al vier dagen niet gerookt hebt!
Ik heb me net aangemeld op de site en ik wil ook graag meedoen! Na een cyclus van 28 dagen ben ik ineens op de 20e dag ongi geworden. Snap er helemaal niks van. Omdat ik ergens wil weten of het misschien verkeerd is gegaan zou ik eigenlijk alsnog willen testen. Maar heeft natuurlijk geen zin...maar moet me erg inhouden het niet te doen!
pfff een dagje minder wachten dan gisteren! heb ook zin om een test te doen...maar voel helemaal niks echt niks....ook niet dat er een ongi aan komt ook geen zwangerschap en al helemaal geen ontpil dingen...pffff tis niet te hopen dat ik dan een mega lange cyclus krijg omdat ik nu nog niks voel....
pff ik wil ook testen vandaag weer twee testen gekocht.. maar uhm nog lang geen tijd ook baal ik als een stekker van die stomme griep... want iedereen voelt zich niet lekker en ik ben nu misselijk al de hele dag maar niet overgeven en ik heb koppijn pff ik word er moe van dan ga ik maar malen zou ik zwanger zijn of zal het de griep zijn.. verschijnselen beginnen meestal pas na een paar weken maar soms gelijk al pfff.. vraagje kan je voor de innesteling al ziek zijn of zwanger testen.. eigelijk voo rhet domme vragen topic hahah
ziek zijn kan altijd..... zwanger testen kan met een paar testen 4 tot 6 dgn voor NOD en de rest op of na NOD ligt er ook een beetje aan hoe veel HCG ou lichaam aanmaakt en dat meetbaar is....het is lastig maar zou lekker nog ruim een week wachten als je nu test is hij toch 99% negatief en ben je alleen maar teleurgesteld terwijl je maybe wel zwanger bent
RM1, niet testen! Als het slecht nieuws betekent kun je het liever niet weten toch? Dus wacht gewoon je menstruatie af en kijk dan verder. Nhene, precies zooo voelde ik me afgelopen dagen. Nu kom ik met ini mini stapjes dichterbij. Sylcor, ik voel zoooooooveeeeeeeeeel maar tegelijkertijd ook weer niets nieuws. Dus tja, er rest me niets anders dan afwachten. Groet, Hope1982
jij oelt nog iets......ik eigenlijk niets...behalve dan dat ik vandaag alweer 3x voor een grote boodschap ben geweest mah ja haha
Ik vind het ook moeilijk om niet voor de NOD te testen. Je denkt elke keer misschien was mijn eisprong wel eerder dus dan is mijn NOD ook eerder. Zit nu in de 2e cyclus na de pilstop en vorige maand was die 28 dagen. Ik hou nu ook 28 dagen aan en ik denk dat ik 16 november mijn eisprong heb gehad (steek in mijn onderbuik). Mijn NOD is 30 november. Dit is een beetje vervelend want 29 november ben ik jarig en dan geef ik natuurlijk een feestje! Ik lust zelf ook graag een wijntje maar vind het geen prettig idee om te drinken als je misschien zwanger kunt zijn. Ik heb dus besloten om op mijn verjaardag te testen, dus 1 dag eerder. Hopen dat ie positief is zodat ik s'avonds aan het fris kan,hahaha. We zullen het zien! De rest van de dames, succes met niet testen!
@ sylcor... whahah dat is ook een goed teken hahah @ hope nja ik weet het mini mini stapjes zucht... ben ook alleen thuis dus geen afleiding:S
meid ik begrijp je en je moet natuurlijk zelf je keus maken.. ik ben zelf een ik hou heel erg van me wijntje of biertje savonds.. vind het heel moeilijk om ze te laten staan.. maar goed ander verhaal je moet voor jezelf kiezen of je het risico wilt nemen nog 1 keer ff losgaan op je verjaardag of gewoon niet ..w aarom goed voorbeeld me zus teste pas na 8 weken positief daarvoor was het hormoon niet zichtbaar dus .. je kan negatief testen en toch zwanger zijn,,,, helemaal als je het dan iets voor ipv na je nod test .. groetjes en ik duim met je mee
Yessss, weer een dag voorbij zonder getest te hebben. Oh dit keer ben ik zo standvastig, ik ga het volhouden hoor en hoop jullie ook