Niet getest? Meld het hier!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Yach, ben trots op je!

Wel leuk al die meiden te zien die ermee worstelen en overwinnen. Ook bij mij speelt het de hele dag in mijn hoofd. Maar dit weekend heeft het testen sowieso geen zin. Maandag en dinsdag heb ik een drukke dag dus wil het niet even tussendoor doen (is nog steeds te vroeg haha). Woensdag gaat dan problematisch worden haha maar dan kom ik weer ff hier kijken en zeuren.

2. chevy

chevy Lid

5 okt 2008
    46
    0
    0
    moeder
    hippo
    Nou ik doe ook nog steeds mee.

Ik heb ook nog niet veder getest.
    We blijven vol houden.
    Ik probeer voorlopig ook nog niet te testen, want vorige maand was ik 2 dagen overtijd en toen kwamen ze ineens. :evil:
    Dus voorlopig nog maar even niet :) ( als ik het vol blijf houden )

Iedereen nog veel succes, en ik blijf het volgen.

liefs chevy

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Mijn handen jeuken en heb zo'n zin om te testen, maar ik doe het niet.
    We zitten net in de MMM en hebben alleen nog maar onderzoeken gehad. We wachten op de uitslagen.
    Maar nu echt voor het eerst in 2,5 jaar heb ik het gevoel dat het goed zit. Heb deze week steekjes onder in mijn buik en in mijn li-zij nooit gehad. Tevens ben ik 's avonds misselijk en dat wordt erger. Borsten steken zo nu en dan ook.
    Maar ik test niet.....!
    Moet wachten tot vrijdag dan is mijn NOD. We zullen zien, mijn lichaam houd me vast voor de gek en misschien kan ik wel helemaal niet zwanger raken.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ja ja...hier nog 1...niet getest :)

Ben echt heel blij dat ik geen testen in huis heb....en ik hoop ook dat het deze ronde raak is....Leuk cadeautje voor mijn verjaardag volgend jaar, want dan zou ik uitgerekend zijn op mijn verjaardag:)

5. Femya

Femya Niet meer actief

Wat knap dat je niet gaat testen Sunnycloud! Ik wil je wel een dikke knuffel geven en ik hoop dat je lichaam je deze keer niet voor de gek houdt. Veel succes in MMM en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Ook alle andere dames die nog niet hebben getest, goedzo! Ga zo door! En ik weet je naam niet meer en mijn pc loopt steeds vast dus ik ga het niet nakijken, maar goed van je dat je al een paar dagen niet meer rookt!

Ik heb vandaag alle testen aan mijn vriend gegeven, hij moest lachen, maar heeft ze uiteindelijk wel voor me verstopt hahaha.
    Mijn vriendin was hier vandaag en ze is 8 weken zwanger, ze heeft me een zwangerschapstest cadeau gegeven, dat was echt leuk! Maar die heb ik ook afgegeven. Pfff nog bijna een hele week wachten, maar ik ga het volhouden!

Heeeeeeeeeeeel veel succes allemaal!

6. Femya

Femya Niet meer actief

Dat is een leuk cadeautje! Grappig zeg :D
    Ik zou op 7-8-2009 uitgerekend zijn, leuke datum vind ik.

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Dames, door de vreselijke buikpijn heb ik toch de neiging te testen maar dan met een ovu test ipv een zw test. Heb ik jullie toestemming daarvoor?

8. nieknijmtje

7 okt 2008
    22
    0
    0
    onthaalouder
    Oostende
    goh,

ik wilde ook al de ganse week testen.
    Heb het niet gedaan.
    Maar nu begint et toch te kriebelen want ben nu toch al 2 dagen overtijd.

Maar moet sowieso toch nog wachten tot morgen é, want op zondag is er hier geen apotheker te srikken!

grtjs

9. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ahhh niek, je bent overtijd.. dan is het een ander verhaal. dan MOET je testen hahaha, maar ook geen winkelcentrum met koopzondag? dan zou ik gewoon even wachten tot morgen.. spannend hoor. succes.

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik ook :) 7-8 is dus mijn verjaardag haha

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dank je wel :D

Ben ook trots op mezelf, zoals iemand hier eerder aangaf, stel dat je vroeg gaat testen en je test negatief wordt je helemaal teleurgesteld terwijl als je wacht tot aan je NOD dat je misschien wel zwanger kunt zijn!

Ik heb morgen en dinsdag ook een drukke dag op het werk, dus genoeg afleiding de eerste 2 komende dagen *hihi*

Heb zelf ook een zeurende pijn in de onderbuik, maar meer alsof er een hele dag/nacht een kacheltje brand onderin de buik. Dit gevoel ken ik nog niet. ooooooooooooooooh ik laat me niet gek maken!

##Hope1982 nog effe volhouden meisje, ook geen ovu test gebruiken. Je kan het!!

##niennijmtje: wat spannend, jij bent al overtijd. Ga je morgen een testje wagen, ik ga HEEL hard voor je duimen!!! succes met testen..

Iedereen succes met wachten, yes we can! (oh god begin als obama te klinken nou hahah) [-o<

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Nog 11 dagen volgens mijn ticker...
    Volgens sommige van die online kalenders zou ik al op 3 december kunnen gaan testen...
    Maar ik blijf bij mijn plan 5 december.
    Hoop dat de dagen wat sneller gaan!

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha ik dommerd toch getest.. wetende dat hij nooit positief kon zijn toch gedaan .. en ja negatief natuurlijk..

maar help volgens mij heb ik een schimmel ...:s
    zomaar ineens helpppppp iemand helppp
    is dit normaal als je zwanger wilt worden .. misschien teveel mannelijk vocht ofzo?

14. Loe

Loe Niet meer actief

Eh...........ik ben stout geweest. Moet tussen volgende week vrijdag en zondag ongesteld worden en heb vanochtend getest met een kruidvat testje. negatief..............................

Moet ik nu in de hoek? of mag ik toch nog blijven haha.

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Jammer, had je een beetje kunnen verwachten toch meid. Je moet nog 10 dagen. Nu wel gaan volhouden hoor, je kan het :)

Een schimmel van het mannelijke vocht, nee nog nooit van gehoord dat dat mogelijk is. Misschien een schimmelinfectie, hoe het komt weet ik niet. Maar als ik jou was er niet mee blijven lopen maar naar de dokter..

16. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Stouterik, foei.. :)

Als je beloofd dat je niet nog eens vroeg gaat testen mag je blijven, nee hoor geintje, weet precies hoe je je voelt *hihi*. Ik ben echt zo blij dat ik maar 1 test in huis heb, want als ik er meer als 1 zou hebben zou ik me heel moeilijk kunnen inhouden.

17. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    het kriebeld wel bij mij.....masr hou vol ook al liggen er nog 6 testen om me te wachten....vind het toch ook zonde want ben bang alshij nega is dat ik net zo lang tot me NOD ga testen....dus doe het lekker niet!

18. chevy

chevy Lid

5 okt 2008
    46
    0
    0
    moeder
    hippo
    Weer een dag niet getest. 8)
    Morgen komt het er ook niet van, want zit morgen toch een hele dag in het LUMC.
    Lekker geen tijd om te testen dan, pfffff wel moeilijk.
    Zeker als je dan weer op het forum aan het neuzen bent. :)

meiden succes nog
    liefs chevy

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Teveel mannelijk vocht? Lijkt me niet... wij hebben over het algemeen best wel veel seks (ook toen we nog niet klusten) en ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad...
    Misschien komt het omdat je nu langer blijft liggen na de seks en je langer wacht met wassen... tenminste, dat doe ik nu wel en af en toe vind ik dat behoorlijk irritant en smering aanvoelen haha :)

20. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen

Ik denk dat ik ook een schimmel heb! :( en ik gaf ook al de schuld aan het mannelijke vocht echt heel naar!

gisteren stond ik trouwens al op de wc met mijn test en ik heb me gelukkig nog net in kunnen houden. ik heb hem weer in het doosje gedaan en diep in mijn kast weggestopt (geen vriend aan wie ik hem kan geven)
    pfff bijna de fout in gegaan! :)

Deel Deze Pagina