Niet getest? Meld het hier!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hope1982, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jingle

Jingle Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    sorry dubbel

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    ik heb zo'n drang om te testen :S
    maar ik heb het nog niet gedaan!
    tja paar dagen terug een keer en dacht dat ik een licht streepje zag maar mn vriend zag hem niet....

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    wil nu ook wel testen! pfffff gelukkig ga ik straks naar me moeder....maar tot die tijd pffff ben ongeduldig wil het weten

4. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    ik heb meestal een cyclus van 26 dagen, maar vorige maand werd ik op dag 23 al ongesteld,

als ik uitga van 23 is vandaag mijn nod, maar niet ongi geworden, wanneer zouden jullie testen?

Vind het zo moeilijk om tot woensdag te wachten dan is het 26

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    zou toch nog even wachten om teleurstelling te voorkomen, aan de andere kant je kan ook nu testen, snap dat het moeilijk is om te wachten maar als je kan zou ik iig tot dinsdag ff wachten

6. Femya

Femya Niet meer actief

Haha dat zou leuk zijn, ik duim voor je dat we allebei zwanger zijn, dan gaan we echt gelijk op!

Volhouden dames! Ook al is het moeilijk! En ik hoop voor jullie ook allemaal dat het deze keer raak is.

Die schimmelinfectie zou wel kunnen komen doordat het langer blijft zitten zeg maar. Ik ging altijd meteen naar de wc, maar nu blijft het ook echt wel een tijdje zitten en dat geeft wel een verhoogde kans op een schimmelinfectie. Mijn huisarts heeft me ervoor gewaarschuwd.

7. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    spannend he dames! ik heb allemaal vage klachten...ach zal het mss wel verzinnen. ik ben er helemaal niet zo mee bezig geweest deze maand, maar sinds ik die klachten heb.....zucht.....

8. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Vreselijk hè? Ik was er ook niet zo mee bezig, totdat de NOD naderde. Heel irri.
    Maar vreemd genoeg heb ik steeds minder de intensie om te gaan testen. Bang voor een negatieve uitslag denk ik. Ben eigenlijk gewoon een beetje bang voor morgen. Dan is mijn NOD, uitgegaan van mijn langste cyclus tot nu toe. Maar stel dat mijn cyclus deze maand nog weer langer is? Ik stel het gewoon allemaal nog een paar dagen uit (als dat lukt).

Iedereen heel veel succes! Volhouden hè!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    grrrrr ik heb getest :S
    negatief natuurlijk.....

Mijn cyclus is ook niet helemaal duidelijk omdat ik gestopt ben met de pil en nog niet ongesteld ben geweest maar ik ben uitgegaan van mijn cyclus voordat ik de pil slikte.... (en eigenlijk had ik dus pas over 4 - 5 dagen kunnen testen)
    ach mocht ik over een week of 2 weken nog niet ongesteld zijn dan test ik nog maar eens...

10. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    @kleintje88 balen joh! idd over een paar dagen gewoon weer testen!

@dragonfly; wat spannend joh! ik zou het knap vinden als je dan nog een paar dagen kan wachten.

@ all....hebben jullie klachten? ik namelijk wel en was eigenlijk benieuwd of jullie daar ook last van hebben

11. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    OHHHH ik had bijna een test gehaald, maar het kruidvat was dicht.
    Ga er ook geen meer halen (denk ik)
    Lijkt me trouwens sterk dat ik nu wel zwanger zou zijn ik geloof er eigenlijk ook niet in maar goed het kan. Heb nog wel wat vreemde klachtjes maar het zal wel omdat ik er nu weer mee bezig ben, het laatste jaar was ik er niet meer mee bezig maar omdat we nu in de MMM zitten wel weer.

12. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

@Deebie: Heb niet echt klachten. Wel last van mijn onderrug en af en toe buikpijn, maar dat had ik mijn vorige cyclus ook. Het enige verschil met toen is dat het nu al dik twee weken duurt en toen hield het ongeveer een week voordat de ongi kwam op. En mijn darmen gaan als een razende tekeer, maar misschien merk ik dat ook wel gewoon op, omdat ik nu natuurlijk op alles let.
    Verder nergens last van. Voel me kiplekker.

13. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    @dragonfly; ik heb precies dezelfde klachten maar ook dat ik vreselijk moe ben. en die krampen in mijn baarmoeder en steken naar mijn rug toe,v heb ook last van witte vloed....pfffff.... maar mss moet ik wel gewoon ongi worden.

14. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Nou hier uit de twijfel, ik heb toch getest en natuurlijk was hij negatief, lang geleden dat ik zo'n test gedaan heb.
    Nu hoef ik in ieder geval niet meer te twijfelen en weet ik zeker dat ik vrijdag gewoon ongi wordt.
    Als mijn kwaaltjes van een zwangerschap zouden komen zou mijn hcg ook wel hoog genoeg zijn voor zo'n test neem ik aan.
    Dus vanaf woensdag maar weer maandverband in mijn tas.
    Ik wist wel dat ik niet zwanger kon worden na 2,5 jaar zou dat wel heel apart zijn.

Wel iedere keer die felle steken in schaamstreek en liezen maar goed weet ik ook dat dat nergens toe lijdt.

Sorry dat ik getest heb.....ik zou het niet meer doen hoor! hahahaha

liefs
    liefs

15. Femya

Femya Niet meer actief

Even om je weer opnieuw hoop te geven, je mag toch pas na je NOD testen, dan pas is het waarschijnlijk dat je HCG concentratie hoog genoeg is om te zien in de test.
    Het zou wel heel mooi zijn na al die tijd als het dan daadwerkelijk zo is.
    Ik hoop niet dat ik je nu weer valse hoop geef.

Liefs

16. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Krijg geen valse hoop hoor ik ga er echt vanuit dat we hulp nodig hebben bij het zwanger worden.
    En dat het bij ons niet vanzelf gaat.
    Ik weet dat ik te vroeg heb getest en ik weet ook dat het hcg nog kan stijgen maar ik ga er nu vanuit dat ik gewoon ongi ga worden net als al die andere keren.
    Het eerste jaar dacht ik bij iedere vreemde klacht het zou toch niet? Maar het laatste jaar heb ik geen test meer gedaan en ben ik er helemaal niet mee bezig geweest. Nu we in de MMM zitten ben ik weer onrustig en voel sinds een jaar weer van alles.
    Het zou echt wel tussen mijn oren zitten denk ik.

Maar toch bedankt voor je lieve woorden, ondanks dat ik niet wilde testen heb ik het toch gedaan... negatief maar het geeft me wel rust. Ik weet dat het game over is en dat we gewoon moeten wachten op de uitslagen.

17. Femya

Femya Niet meer actief

Goed dat het je rust geeft nu, dan is het misschien beter om inderdaad te testen ook al weet je dat het te vroeg is. Dus je zit al een tijd in de MMM, zijn er aanwijzingen waarom het nog niet is gelukt?
    Ik kan me voorstellen dat je nu weer denkt dat je vanalles voelt, bij elk beetje hoop ga je toch denken, zou het dan toch?
    Ik hoop dat jullie snel de uitslagen hebben en dat het (evt met wat hulpmiddelen) toch natuurlijk gaat lukken om zwanger te worden!

*knuffel*

18. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Heb nog steeds NIET getest AAAAARRRRRGGGGGHHHHHH :)
    Ik wil volhouden tot zaterdag, dan zit ik ruim over mijn NOD (26e), al wel vage dingen hier, net veel slijmverlies ineens gehad, spierwit en dik, heb ik normaal niet en sinds gisteren last van mijn (.)(.) voelt net als een soort van spierpijn.
    Nog even volhouden.......

19. Femya

Femya Niet meer actief

Goedzo Loveable! Hou het vol!

Ik heb ook nog niet getest, maar wil het eigenlijk wel snel gaan doen... Ben zo bang dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben.

20. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Wat houd je het lang vol Twinkle! Supergoed!

Mn testdrang word steeds groter! Gelukkig heb ik geen testjes in huis....maar morgen wel! Ik ga niet testen, ik ga niet testen, ik ga niet testen!

Hopelijk helpt het ;)

Share This Page