Dankjewel Alice, ik heb net mijn vriend een smsje gestuurd of ik vanavond mag testen... Slecht he, maar ik kan het bijna niet meer volhouden! Werkt het bij jou?
Nee ben bang van niet! Ik wil het niet maar ben bang dat mn hand toch weer een bekertje pakt en dan piepel ik zo daarin en huppa staafje dr in....zo zonder dat ik wilde! Van mij mag je wel vanavond hoor. Succes!
Hij heeft het nog niet gezien denk ik. En hij heeft de testen verstopt dus ik zal toch echt op hem moeten wachten. Wat is het moeilijk zeg dat wachten! Hahaha Alice tja zo kan je er niks aan doen he?! Dan heb je ineens zonder dat je het wil toch getest... Voel jij al wat Deebie?
wat handig dat hij ze verstopt...zou de mijne ook moeten doen. en of ik wat voel. ik heb met vlagen een zeer drukkende baarmoeder, die trekt naar mijn stuitje....hoe gek dat ook klinkt.... mijn onderrug, witte klonterige afscheiding en moe......geen pijl om op te trekken dus whahahahaha nou meid, laat je het weten als je gaat testen of al getest hebt. liefs!
Ja ik heb het afgelopen weekend aan hem gevraagd, hij stuurt me net een berichtje: Neen! Ten strengste verboden, behalve als je met plausibele redenen komt. Dus nu moet ik na gaan denken wat die plausibele redenen dan zijn hihi. Hmmm jouw symptomen klinken wel "goed"... Ben erg benieuwd!
Mijn reden dat ik het heeeeeeeeeeeeel graag wil testen was niet plausibel genoeg zegt ie. Grrr maar we hebben het er thuis nog over...
Dag dames, ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet gelukt is . Gewoon dat het niet kan dat ik nu al zwanger ben . Ik wil het echt zooooo graag. Ik ben bang dat ik mezelf voor de gek houd door te denken dat er uberhaupt een kans is
Ooh dat hoop ik niet voor je! Maar ik snap je gevoel wel hoor. Nu de NOD dichter bij komt ben ik vreselijk aan het twijfelen... Er is toch wel een kans Hope? Gewoon vast houden en mocht het niet zo zijn, dan volgende ronde weer een kans! En misschien is het toch wel zo, ik ga voor je duimen!
Dat onzekere gevoel heb ik ook wel een beetje hoor! Heb 6 dagen na mijn eisprong bruin bloed verloren en had ongi krampen in mijn buik. Na die dag heb ik alleen af en toe steekjes in mijn onderbuik en verder weinig tot nergens last van, dus ook ik denk dat ik donderdag gewoon ongesteld word of in ieder geval een negatieve test. Ik wil het liefst wachten tot zaterdag met testen, maar het is wel moeilijk aan het worden nu. Aan de andere kant ben ik ook bang voor de negatieve test... maarja dit is pas onze eerste ronde, dus moet me neit zo druk maken om alles
AAAAAGGGGGGGHHHHHHHHHH Ik weet helemaal simpel van mezelf..... Vandaag was mijn temp weer 0.2 graden gezakt en vanmorgen was ik helemaal mijn zwangerschapsgevoel kwijt.... Maarrrrr wat zag ik toen ik vanmiddag naar het toilet ging.....Bruine afscheiding Dus heb nu een supergoed gevoel...denk namelijk dat mijn temp gedaald is door een innesteldipje en dat dat bevestigd is door de bruine afscheiding...Zou het in elk geval erg raar vinden als dit mijn aangekondigde ongi is...NOD is pas over 4 dagen. Het zou kunnen hoor, maar toch.... Nog 4 dagen wachten...Ik wil zooooooooooo graag woensdagochtend al testen, dan zit ik nog maar 2 dagen voor mijn NOD.... pfffffff wat een gedoe zeg
Nissy en Twinkle, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik hoop er wel echt zooo op dat het gewoon moeilijk is als het niet lukt. En idd hoe dichter bij je NOD, hoe dichter bij de waarheid. Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, geen misselijkheid (anders dan die v rond mijn menstr) enz. waardoor het gewoon bijna uitgesloten is.
Helaas Sjan Op naar de volgende ronde, waar ik je hoogstwaarschijnlijk ga volgen.. Kweb, wat goed.. Ik hoop het beste voor je.
@sjan, balen zeg, vind het erg jammer voor je meis... @hope...ja goed he...hoop zo dat het op zwangerschap duid...
Eerlijk kweb, als ik zulke duidelijke tekenen had had ik vandaag al getest . Zou ik er ook 4 dagen eerder van kunnen genieten
dankje wel dames lief van jullie! maar ik ga voor de 3de ronde ik hoop dat je gewoon zwanger bent hope en kweb dan hoeven jullie mij niet te volgen
ja dat heb ik ook wel hoor, maar ben veel te bang voor nega of te vroege test....dus met 2 dagen ben ik wat veiliger. Heb met mannetje afgesproken dat als mijn temp morgen weer omhoog gaat, ik uit mn werk naar kruidvat ga om testen te halen (deze zijn toch 1 van de gevoeligste heb ik begrepen) en als ik woensdagochtend ook nog een hoge temp heb, dat ik daarna ga testen. Moet trouwens wel zeggen dat ik vandaag eigenlijk weinig last heb van kwaaltjes...met vlagen een buikpijntje, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben...... Mannetje noemde me net een FF (dus ik denk FF hoe kan hij nou weten wat dat is?) Dus ik zeg: FF? Zegt ie: Ja een Forum Freak WHAHAHAHAHAHAHA en daarna zei die: een Forum Fetasjist WHAHAHA wat een mafkees hahaha