Niet getest? Meld het hier!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hahahahhaha FF.. Ik d8 gelijk aan fertilityfriend. Maar die is gek :D. Bij jou klinkt alles zo goed, geweldig.. Hou ons niet te lang in spanning :D.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    haha ja mss wel een beetje TE goed...ben er echt bang voor dat het niets is en nog steeds ontpillen is of zo...maar ik heb de 1e e rondes helemaal niets gemerkt en toen was ik er ook al "mee bezig". Kan toch niet zo zijn dat ik de ene keer niets merk en de andere keer wel?

Ik ga jullie woensdag laten weten wat de uitslag van de test is. En als ie nega is...probeer ik het gewoon een paar dagen later nog eens, mss is woensdag wel te vroeg.

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    pfff kan ook niet wachten.....voel ook niks alleen zag ik gisteravond een dikke vette blauwe ader van bovenaan me borst naar me tepelhof en een stukje eromheen, ik had dat nog nooit gezien, helaas zei vriendlief dat die der altijd al zat...damn....

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik word nu toch ook wel echt ongeduldig. IK WIL TESTEN, maar moet echt wachten... 1e cyclus was 34 dagen... dit is de 2e en geen idee hoe die is...
    AAAAAARRRRGGGGGGHHHH, ik word er nu toch ook wel een beetje gek van...
    Ik moet namelijk heel vaak plassen (en plas normaal heel weinig, daarom valt het op denk ik), heb een zwaar gevoel in mijn onderbuik maar dan echt met vlagen en heb heel veel afscheiding... De ene dag heb ik van bovenstaande veel last en de andere dag voel ik helemaal niks...
    Ach, ik weet het niet, misschien zit het wel gewoon in mijn hoofd en speelt mijn lichaam een spelletje met me... GRRRRR!

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi, Toen ik net onder de douche stond ontdekte ik ook blauwe aders dicht bij mijn tepels. Ik weet nog dat ik de vorige ronde er ook gelet had en toen heb ik het niet gezien. Verder zag ik naast de blauwe aders ook allemaal hele kleine roze/rood achtige adertjes, maar die waren vergeleken bij de blauwe aders stukken kleiner....

Spannend hoor....

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ja zeker spannend maar zo te lezen heb jij veel meer 'kwaaltjes' ikke niet....en kun jij sneller testen dus weet jij het eerder haha

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hahaha ja dat van dat sneller testen is waar...maar kan ook heel goed zijn dat ik toch te vroeg test en dat ie alsnog nega aangeeft...

De kwaaltjes hoeven natuurlijk niets te betekenen. Er zijn genoeg meiden hier die van alles hadden en niet zwanger waren en meiden die nergens last van hadden en wel zwanger zijn.....

Blijft zowiezo afwachten

8. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    He twinkle we zitten idd in de MMM maar wachten op alle uitslagen in januari. Duurt nog lang hoor.

Bedankt voor je lieve woorden

liefs

9. Femya

Femya Niet meer actief

Dat duurt inderdaad nog wel even, hopelijk kan je het tot die tijd even van je af zetten en genieten van de feestdagen. En die lieve woorden heb je af en toe gewoon nodig, daarom zitten we hier op het forum, ik ben zo blij dat ik alles hier kwijt kan, al die onzekerheden.

Ik heb gisteren dus getest, maar dat was negatief. Stom natuurlijk want als ik zwanger ben is het nu pas 11 of 12 dagen, dus gisteren echt te vroeg. Maar ik moest het gewoon testen voor mijn eigen gemoedsrust. Die is wel beter geworden gelukkig, nu ga ik wel wachten tot vrijdag. Mijn verschijnselen zijn er nog steeds, en mijn borsten zijn echt groter en steviger geworden, dat gebeurt toch niet zomaar? Oh ik word gek van de spanning. Nog maar een paar dagen...

Veel succes allemaal en laten we hopen dat er veel positieve testen aankomen!

10. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik ben me gister kapot geschroken!

Ik weet ik mag nog geen test doen, maar toch wel gedaan!

Ik deed de test en ipv verticaal kwam er een horizontale streep :S ik snapte er allemaal niets van maar toen ik weer keek was de streep weg?

Daarna nog een test gedaan en daar was hetzelfde?
    Iemand een idee wat dit kan zijn?

Liefs

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Paulien, hopelijk heb je meer duidelijkheid.

Ik heb vandaag toch een testje gewaagd en negatief. Verwachte ook niets anders. Helaas..

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vorige ronde eerder ongesteld geworden dan ik dacht dus testen hoefde dus niet.
    Ik heb wel de ronde ovu testen gedaan en ik mag nu wachten .
    Ik verwacht me NOD 8 dec denk ik .

13. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Nog steeds niet getest, maar denk ook niet dat ik een test nodig heb.
    Zag namelijk dat ik gisteravond 3 druppels bruin bloed had verloren, dus zal wel een voorbode zijn van mijn menstruatie.

14. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Nou, he he morgen mag ik eindelijk testen... Een cyclus van 40/41 dagen voelt niet als 6 weken maar als 6 maanden, jeeee wat lang. Maarja geen bloed geeft moed las ik ergens en dat is idd waar.

15. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Maar heeft niemand een idee hoe dit kan komen die streep horizontaal?
    Heb er namelijk nog nooit over gehoord? en dat hij daarna weg is is helemaal een raadsel :(

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Paulien dat hoort wel hoor eersy een of meerdere horizontale strepen...dan 'loopt' de vloeistof er doorheen. Tenminste ik zie ook eerst horizontale strepen.

Maar heb me gisteren al niet kunnen bedwingen en had een posi test...en vanochtend was hij al veel duidelijker...dus ik ben zwanger!

17. Femya

Femya Niet meer actief

Oh wat leuk! Gefeliciteerd!!!

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Meiden ik wil deze keer zooo graag testen! Kan me zelf bijna niet in bedwang houden. Nou heb ik hier 3 testen van Sensitest extra sensitive liggen (testen 6 dagen voor NOD) en die branden in de la... Wat vinden jullie? Ik zit 4 dagen voor NOD zal ik morgen gaan testen of is dat te vroeg?

@Hope1982 jij zit in hetzelfde schuitje...
    Ik zal voor je duimen!

@Alice gefeliciteerd! geniet ervan meid!

19. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik moet ook zo lang wachten maar ga morgen stiekem al testen..(alweer haha kan niet wachten)

20. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: Ik heb gefaald, ik heb vanmorgen getest in plaats van aankomende zaterdag :oops: :oops: :oops:
    en het resultaat: WIJ ZIJN ZWANGER :thumup:

Deel Deze Pagina