hoi vandaag ben ik naar de verloskundige geweest en eindelijk zou ik het hartje gaan horen maar ze kon het niet vinden ik ben nu toch wel erg bang en durf niet meer uit te gaan van een levend kindje in mn buik vrijdag heb ik in het ziekenhuis een echo zou iemand mij een beetje gerust kunnen stellen of is het in de meeste gevallen toch voorbij als je het hartje niet kan vinden ? veel liefs mieke
Hoi mieke, DIt komt vaker voor! Het kindje is nog klein en komt net wel net niet achter je schaambotje uit. Daarom kan het zijn dat het hartje niet te horen was. Het is en blijft spannend totdat je hebt gezien dat het goed is,maar blijf vertrouwen houden in je lichaam! Imke
hoi imke heel erg bedankt voor je antwoord het stelt me wel weer wat gerust ik hoop dat het snel morgen is dan mag ik voor een echo groetjes mieke
hoi imke gisteren de echo gehad en alles was goed een zeer actief kindje gezien en een kloppend hartje de gyn heeft t ook nog geprobeerd met de doptone en niet te vinden maar de echo was gewoon goed groetjes jennemieke