Hoi, Ik ben gewoon erg benieuwd wanneer jullie 3e kindje zich aankondigde. Ik hoop dat onze kleine man zich rond de 37 a 38 weken van zich wil laten zien. En niet tot 42 weken blijft zitten! Daarom ben ik benieuwd naar jullie verhalen Mvg
Bij mijn eerste twee braken mijn vliezen met 36 weken, met 37 weken zou ik ingeleid worden, maarja met 36 weken dus spontaan gebroken vliezen en ik kreeg meteen wee opwekkers via infuus De gyn had zeer goede hoop dat nogmaals een spontaan begin van de bevalling bij ons derde .... Maar die bleef zitten haha, dus bij de derde ben ik ingeleid met 37 weken .... Hier is het dus Zo geweest dat de derde er langer over deed, hoelang ze nog zou blijven als ik niet was ingeleid weet ik niet natuurlijk Ik hoop dat deze vierde uit zich zelf laat weten dat de bevalling mag beginnen net als de eerste twee
Ik lees mee ! Ben ook benieuwd ! Mn eerste bleef zitten tot 41 wkn en toen ingeleid , de tweede tot 40+3 en toen ingeleid .. Stiekume hoop dat nr 3 zich iets eerder gaat melden straks !
Hier de 1ste met 38.5, tweede met 40.2 en de derde met 38.1. Maar bij de laatste ben ik gestript, denk dat hij anders wel een paar dagen langer was blijven zitten.
Hier twee keer ingeleid met 38 weken en geboren Derde ochtend gestript en in de avond geboren met 38 weken. Maar hadden in het ziekenhuis verwacht dat ze met 35 weken uiterlijk geboren zou worden.
Eerste met 40+3 2e ingeleid met 39 weken (nog geen tekenen van een bevalling) Nu 41 weken en heb t idee dat t wat rommelt maar ja kan ook gewoon zijn dat ik te graag wil.
1ste met 27 weken en 6 dagen 2de met 27 weken en 4 dagen 3de met 27 weken en 4 dagen Helaas veel te vroeg
oudste kwam precies 41 weken tweede 35.6 en derde kwam op 39,5 dus geen peil op te trekken maar van mij mag ukkie 4 wel rond de 36-37 weken komen ( liefst op 27 oktober hahah )
Jeej dames wat een verschil! Inderdaad als ik het zo lees heeft het geen effect qua hoeveel kindjes je al hebt gebaard. stiekem dacht ik altijd hoe meer kindjes hoe sneller/eerder alles zou gaan. maar mijn verloskundige zij zelfs een x dat de 3e vaak op de eerste lijkt qua bevalling enzo. ik hoop dus echt niet dat meneer zo lang wil blijven zitten!! Ik heb wel al hele zwangerschap zn gevoel van deze gaat zich wat eerder aankondigen, dus ik hoop rond de 37 weken ofzo. Die weken gaan zo traag nu, terwijl de rest van de zwangerschap me voorbij is gevlogen
Eerder niet, maar sneller wel 😉 Heb er maar 2 uur overgedaan van eerste wee tot zijn geboorte.
onze derde dochter is geboren met 39w2d, nu is het wachten op onze vierde succes met de laatste loodjes groetjes
Haha hier bij de 2e maar 3 kwartier erover gedaan van thuis tot ziekenhuis en bevallen in 3 kwartier tijd. Ene kant vrezelijk zwaar als t zo snel gaat maar de andere kant wel heerlijk om er snel vanaf te zijn!