mn kleine eid drinkt super alleen het aanhappen doet ze slecht ze wik t liefst de tepel naar binnen `slurpen`met als gevoilg dat het dus heel pijnlijk gaat worden en ik steeds een melkblaar erop heb zitten auw auw Het probleem is dat ze met aanhappen het gewoon vertikt om dr mondje helemaal open te doen ik heb al vanalles geprobeerd zelf dat z emaar gaat huilen zodat ze dr mondje wel open doet maar wat doet mevrouw dan zodra de tepel in de buurt is stopt ze met huilen en wil m weer naar binnen slurpen ipv goed happen wie helpt!!!!
Ik heb destijds het advies gehad om met de tepel onder het neusje te 'wrijven', zodat de baby de bovenlip flink omhoog moet doen om te happen.
ga t proberen!! die had ik nog niet gehoord las ook wat over t schedeltje die naden toevallig ga ik onderdag met r naar een osteopaat vanwege andere klachten en zal dit ook voorleggen wie weet
Madou deed dit in het begin bij 1 borst ook niet goed, ik duwde dan zachtjes op haar kin waardoor ze haar mond beter open deed en dan gauw die tepel erin.
Misschien niet helemaal het juiste "advies".....maar mijn zoontje heeft dit ook gedaan, idd dat slurpen en het als het mondje wel goed open is vlak voor de tepel alsnog naar binnen slurpen, net als spaghetti . Ook ik heb van alles geprobeerd (ook lk erbij, maar toen die er was deed meneer het wel goed, misschien had hij niet echt honger dat hij daarom niet goed aanhapte?), tepel richting de neus, andere houdingen, tepel over bovenlipje wrijven, maar het ging dan vaak maar eventjes en dan ging hij weer terug naar het "slurpen". Ik was er enorm gefrusteerd onder, want het deed ook pijn bij mij. 2 weken terug echter, zonder dat ik weet waarom (ben toen, nu ik zo terugdenk, trouwens wel begonnen met op de klok voeden omdat op verzoek een ramp was), is hij ermee gestopt, hij is nu zo'n 2 weken echt supergoed aan het aanhappen, ook voldoende tepelhof erbij enzo. En het maakt niet meer uit in welke houding ik hem voed. Hij doet het gewoon super, alleen als hij erg moe is wil hij nog wel eens slurpen ipv gewoon aanhappen .