Hoi, Binnenkort ga ik op vakantie en dan wil ik wat meer verschillende CD's met kinderliedjes hebben dan nu (anders worden we er zelf nogal murw van ben ik bang). Dus: hebben jullie tips voor leuke CD's voor een (net) 1-jarige? Liefst niet te pieperige kinderstemmetjes ofzo. Bedankt! minipi
K3! en wij hebben nu ook de cd van Hopla vind zij errug leuk, papa en mama wat minder omdat het echt zoooo simpel is.
K3, Woezel en pip, biba boerderijCD, liedjes met een hoepeltje erom, CD met Gerda Havertong van sesamstraat (kreeg die van Friso) Is hier met stip favoriet!
Sesamstraat is hier favoriet en tsja, pieperige kinderstemmetjes zijn niet mijn favoriet, maar Sam doet er van die leuke dansjes op, dus ja, dan maar wel
Sesamstraat cd's . Koen begint nu een klein beetje te luisteren en Koekiemonster die over zijn Koekie zingt is hier favoriet (tenminste voor mij dan). Er zit ook een bepaalde humor in, kan er best om lachen. Woezel en pip op vakantie vind ik ook erg leuk. Zijn liedjes gezongen door bekende nederlanders en het is best heel leuk om te horen. Groetjes, Kim
papegaaitje leef je nog? Die is best leuk. Staan veel liedjes op waarbij je actief kunt meedoen. Zoals : zo gaat de molen, twee handjes op de tafel, helicopter, dit zijn mijn wangetjes, handjes draaien
De cd van Sesamstraat 'Vriendjes voor altijd' met muziek van Hennie Vrienten. Echt super! Er staan zulke mooie liedjes op (tranentrekkers!). Verveelt niet, ook voor ouders erg leuk. 35 liedjes voor 12.50! Verder kun je misschien voorleesverhaaltjes op CD meenemen? Van Nijntje ofzo? Ik herinner me van vroeger dat wij een cassettebandje met verhaaltjes en liedjes hadden van Jip en Janneke, erg leuk ook.
cd's kun je gewoon kopen bij bijvoorbeeld freerecord shop Anderen kun je weer op internet kopen zoals kabouter plop enzo