jeej ben zo blij! Ons mannetje lijkt nu eindelijk helemaal goed in zijn vel te zitten, is de hele dag vrolijk en een stuk geduldiger. Hij was altijd een pittig kindje, als baby en als dreumes, voortdurend wilde hij meer dan dat hij kon en was vaak gefrustreerd. Nu kan hij sinds een week of drie lopen... en wat een verandering! Echt een supergezellig kereltje dat alles best vind.. haha wat een heerlijkheid! Nu maar duimen dat dit zo blijft Wil hiermee alle moeders met een pittig kind even een hart onder de riem steken! Het wordt echt beter... (in ieder geval tot de volgende sprong )
Hier werkte het precies andersom eigenlijk. Toen meneer nog niet kon lopen was hij zo'n lief, blij, geduldig kindje en sinds hij kan lopen wordt hij met de dag ontdeugender, driftiger, bozer. Het is echt een directeur geworden in een paar weken tijd!
Haha hier precies het zelfde. Hij loopt sinds 1,5 week en wordt met de dag stabieler en zekerder met lopen, maar ook driftiger.. al doet hij dit vaker bij papa dan bij mij. Ik ben meer het type go with the flow. Mijn man is wat "strenger" en consequenter.