Vriendinnetje belde net op, dat het geboortebord uit de tuin is gehaald. Haar vader heeft deze zelf gemaakt, en heeft bij alle kindjes in de tuin gestaan. Dan denk ik echt nouja zeg! Hoe diep kun je zinken om zoiets te jatten :x Zo moest t even kwijt....
Ik hoor het regelmatig. Echt heel kansloos. Misschien even een rondje in de wijk maken. Soms is het een kwajongens streek en zetten ze het bord een paar straten verderop in een tuin. Gebeurt ook wel eens met te koop borden.
Ja ik moet straks nog weg, zal mijn ogen eens open houden. Heb t ook op facebook gezet, dat mensen even opletten of ze t bord zien ergens.
Zo kansloos is dat hè.. Hier uit voorzorg de borden een nacht binnengehaald toen we wisten dat er veel jeugd langs ons huis zou komen (carnaval).. toch jammer dat je zo moet denken!
echt waar....waarom kunnen mensen niet gewoon van elkaars spullen afblijven. Heb ook eens ergens gehoord dat er op begraafplaatsen bloemen of beeldjes werden gestolen, ook zo kansloos. Hoop dat je het bord nog ergens tegenkomt.
Wij hadden het bord ook van donderdag tot en met zondag binnen. Al die jeugd die dronken naar huis fietst vanuit de stad vind ik niks. Hij heeft dus ook niet heel lang gestaan. na een paar weekenden waren wij er klaar mee.
Vreelijk hier is de geboortevlag gejat, met stok en al. Ee ik geef toe het kon wel eerder opgeruimd worden, maar stond zo gezellig en is toch onze keuze... Dachten eraan van zullen we het nu ooruimen en met miscimunucatie dachten we van elkaar dat gedaan te hebben... Nee dus foetsie.... Volgende keer komt er een hangslot aan!
Tegenwoordig wordt werkelijk alles gejat, zo kansloos! Wij hadden daarom al gekozen voor een geboortesticker op de raam. We wonen tussen het uitgaansleven en McDonalds dus ik durfde een bord al niet aan. Een paar huizen verder staat een huis te koop, het bord wat in de voortuin staat is ook al vaak verplaatst, wordt dan gewoon bij een ander huis gezet.
Hier bij de overburen is het ook gebeurd een aantal jaar terug. 1 bord hadden ze een stuk verder neergegooid en het andere hebben ze nooit meer terug gevonden.
Nog nooit gehoord dat ze zoiets hebben gedaan, maar wat erg zeg, sjonge jonge kunnen ze zelfs dat nog niet laten staan?!