Onze dochter is straks 9 mnd. Ze krijgt nog bv, maar ik wil daar binnenkort mee stoppen. Ze drinkt op de dagen dat ik werk 's ochtends, na het avondeten, en voor de nacht nog live. Als ze 's nachts nog wakker wordt is het eerder een vroege voeding dan nachtvoeding, want de ochtend slaat ze dan weer over. Tussen de middag krijgt ze een flesje 50/50 (kV en bv) Sinds deze week weigert de echter de fles van 12.30. Ze wordt boos en duwt hem weg. Als ik thuis ben, dan wil ze wel gewoon aan de borst drinken. Vanmorgen heeft ze om 5 uur gedronken, om 7.30 heb ik pap met een lepel geprobeerd, maar dat laat ze uit haar mond lopen en duwt ze weg. Uiteindelijk wat broodkorsten gehad. Om 11 uur fruit. Ze krijgt nu om 12.30 weer een fles aangeboden... En daarvoor brood. Een tuitbeker wil ze ook niet en heel soms wat uit een beker. Ik ben zelf pas tegen 18 uur thuis vandaag, dus meer melk is er ook niet. Krijgt ze nu niet veel te weinig binnen? Ik weet het even niet meer... Over 1 maand verloopt mijn kolfrecht en zal ze straks toch echt op een andere manier haar vocht binnen moeten krijgen... Kortom... Ik ben even de weg kwijt met dit eigenwijsje
Hoe is het gisterenavond nog gegaan? Eet ze al wat aardappelen en groentjes? Misschien kan je dat 's middags proberen (daar zit ook wel wat vocht in) en eventueel klein flesje water erna?