mijn dochter heeft vanancht een slechte nacht gehad (wij dus ook) oke ze is geen doorslaper.. maar dit was ERG.. voelde alsof we weer een pasgeborene had en uren met een kindje bezig was waar we niet weten wat aan de hand is. wie nog meer?
De nachten zijn hier wel goed, ze komt nog maar 1 keer.. Maar de DAGEN... wat n huilen.. Heb er ook een onderwerpje over geplaatst.. Succes meid
De nacht valt wel mee, maar overdag pff, huilen huilen en zoooo moe zijn maar niet kunnen slapen. 's avonds is hij dus helemaal op en valt als een blok in slaap. Gelukkig is dit de laatste echt warme dag en wordt het morgen alweer wat koeler, dus hopelijk kunnen onze kindjes dan weer lekker in hun ritme komen.
Marilyn had ook 2 slechte nachten gehad... maar het was zo warm, ik liet haar lekker alleen in een luier slapen en ze sliep heerlijk!
helaas hier geen optie, Meneer moet een slaapzak aan en dan nog vind ik hem smorgens overdwars terug in bed, hahahaha
Ben blij dat het weer afkoelen gaat de babyfoon geeft al alarm hier, 30 graden, mijn zoontje slaapt ook veel onrustiger dan normaal, komt echt door de warmte...
ik hoop echt dat eva wat beter slaapt vannacht. want overdag is het dus ook niet geweldig geweest. ik heb namelijk een slaapkop.. en ze heeft maar 2 uur geslapen vandaag. en die slaapjes gingen ook niet zo makkelijk. ze is verder erg hangerig geweest
Hier ook een slechte slaper door de warmte. 's Nachts slaapt hij (gelukkig) prima, maar overdag is hij met geen 10 paarden in bed te krijgen, terwijl hij normaal gesproken twee slaapjes van gemiddeld twee uur doet. En hij is ook nog eens verkouden, dus dat maakt het er ook niet beter op. Gelukkig is hij wel extreem vrolijk, als altijd