Meiden, ik ben nu al een tijdje opzoek naar leuke gordijntjes maar kom er niet uit! Bij de meeste winkels is het zo, dat je alleen stof kunt kopen en dan moet je zelf de gordijntjes maken, maar dat kan ik ABSOLUUT niet Ken verder ook niemand in mijn nabije omgeving met een naaimachine ofzo... Hoe ga ik dit oplossen? Zijn er ook kant en klare gordijntjes? Weet iemand van jullie dit misschien?
Kijk eens bij Ikea of Leenbakker.... hoef je ze alleen nog op de juiste lengte te "maken". Dit zou je bijvoorbeeld kunnen doen met strijkband. Volgens mij zijn de gordijnen bij de Hema deze week ook in de aanbieding... die worden voor je gemaakt. Succes!
Volgens mij kun je ze bij de kwantum gewoon op maat laten maken hoor! Hebben wij daar ook laten doen met de gordijnen in onze eigen slaapkamer.
Waar woon je in overijssel? twente? heb daar nl een adresje voor! super cheap, en naait goed. (gut wat klinkt dat raar )
Ik stuur je even een PB senna! @Anderen: bedankt voor de tips! Dat ik nog niet eerder aan de Kwantum heb gedacht zeg... Nu begint me inderdaad weer te dagen dat die gordijnen op maat maken hahahahaha.... Soms ben ik echt een domme doos!
Het is dat je het zelf zegt Haha nee hoor, hou het maar op zwangerschapsdementie (doe ik ook steeds )
bij de leenbakker kan je ook je gordijnen op maat laten maken hoor! En daar hebben ze mooie en niet duren gordijnen! Ook speciaal voor baby/kinder kamers!
Bij de HEMA hebben ze ook hele leuke gordijnen. Ook met lekkere felle kleuren. En je kunt ze daar ook op maat laten maken. x Linda
Bij de meeste winkels maken ze ze ook voor je (tegen meerprijs natuurlijk). Ik heb de stof bij leen bakker en mn moeder heeft ze gemaakt.
ik heb mijn gordijntjes bij Decorette gekocht en laten maken was in totaal 200 euro kwijt valt best mee toch?!?!?
hoi, Ik heb ze bij de hema laten maken, daar werden ze gratis gemaakt, hebben leuke kleurrijke (felle) stoffen, echt leuk! Succes
Sjow, daar zou ik wel meer gordijn voor willen hebben! Nee, ik ben echt niet van plan ommega dure gordijntjes te laten maken ofzo. Ben zelf zo'n miepje die mettertijd alles graag weer wil veranderen, en het is niet de bedoeling dat het me pijn doet als de gordijntjes ook vervangen moeten worden @Andere meiden: mega bedankt voor de tips! Ik zal weer eens gaan kijken
Ik heb bij de Kid's Factory gordijnen uitgezocht en op maat laten maken. Ze hadden onvoorstelbaar veel boeken met staaltjes van stoffen, zoveel keus hadden ze bij een gordijnenwinkel nog niet eens!
Dan vraag ik me af wanneer jij het duur zou vinden....Jeetje, ik vind 200 euro een hoop geld hoor... Ik heb mijn gordijnen bij de Kwantum gekocht en daar maken ze ze gratis op maat (zowel in de lengte als in de breedte). Ik heb gewoon effen, suede look gordijnen die lekker dik zijn en was 108 euro kwijt en dat vond ik al een hoop geld voor 1 (flink) raam!