Ik kom net bij de gyno vandaan en er is eindelijk duidelijk waarom ik nog niet zwanger ben het ligd aan mij,de tranen lopen over mijn wangen. Mijn lichaam schijnt antistoffen aan te maken tegen zijn zaadcellen. Dus we zijn aangewezen op I.C.I. Wat een pijn in mijn hart. Ik had nooit gedacht dat mij zou overkomen. MOderator sorry je mag hem wel verplaatsen naar vruchtbaarheidsbehandelingen. jennie72
Jeetje dat valt vies tegen! Weet je al wanneer je eventueel kan beginnen? Of nog niet over gehad. Sterkte meid! Denk aan je! Knuffel COrina
Op zich weet je nu tenminste waar het probleem zit en waar je aan toe bent, sterkte en heel veel succes! Groetjes Jelske
Bedankt meiden ben er kapot van, ze willen de test nog een keer herhalen en dan worden er knopen doorgehakt. Mennn wat doet dat zeer zeg. jennie
Och, meissie, wat akelig! Dat vind ik echt heel rot voor jullie. Ik duim dat er een goede oplossing bestaat die voor jullie een lief kleintje gaat creeeren. Liefs en veel sterkte meid, Anouk.
Bedankt weet je als je net aan kinderen gaat denken om er aan te beginnen denk je daar echt niet aan er gaat nu zoveel door me heen. Ben er kapot van. jennie
Ja, ik snap wat je bedoelt, Jen. Toen mijn man en ik besloten om echt voor een kleintje te gaan hadden we ook niet gedacht dat het zo lang zou duren. Ik hoop zooo ontzettend voor jullie dat er een goede oplossing komt en dat je alsnog een kindje kan krijgen...
Het is meer dan logisch dat je verdrietig bent als je dit soort nieuws krijgt. Je moet het proberen een plekje te geven. Hopelijk kan je ons snel melden dat je in verwachting bent. Wat betekent eigenlijk I.C.I? Of bedoel je ISCI? gr vruchtje
Hee Jennie Da's echt geen leuk nieuws. bah Klinkt wel een beetje alsof je allerisch bent voor je mannetje.. terwijl jullie het samen zo graag willen. Stom is dat dan he? Ik weet eigenlijk ook niet precies was ICI of ICSI is..hoop wel heel erg dat het voor je gaat werken en dat het een goede kans krijgt. Weet je al of en hoe lang je ervoor moet wachten? Succes en sterkte meis!
Sorry had het mis door het verdriet. Hte is dacht ik I.V.I. Zal het nog wel navragen voor de zekerheid. JA het komt omdat mijn manlief dan stoffen met zich meeneemt in zijn zaadcellen waar mijn lichaam niet tegen kan. Zo is het me uitgelegd. simpel uitgelegd dat wel. jennie
Vervelend voor je meid. maar je weet nu eindelijk wat er mis is. en hopenlijk gaat het met ici wel snel. succes in ieder geval.
Jemig Jennie.... das wel kutnieuws (sorry) Ik wil je even veel succes wensen! Enne weet dat het echt niet leuk nieuws is, maar onthou dat ze in de medische wereld veel kunnen he! Dat hou ik mezelf ook steeds voor ogen! Succes meissie! KuZzz
ohhhh Jenny wat een rot nieuws. zulk nieuws wil je gewoon niet horen. heel veel sterkte en hopelijk ben je snel zwanger hoe het ook mag gaan gebeuren.
Hai Jennie, begrijp dat je verdrietig bent, maar zo een samenlevingstest is maar een moment opname en een hele hoop gynaecologen doen er ook geen omdat ze de waarde daarvan dubieus vinden.....GA niet van het ergste uit! Voorlopig is alles goed met het zaad van je mannetje en met jouw eitjes en eisprong en dat kan niet iedereen zeggen. Je bent toch ook al een keer zwanger geworden? Geef de moed niet op!
Dag me2 nog gefeliciteerd he. JA je hebt gelijk daarmee. Hte is een moment opname. Maar het voelt niet goed op een of andere manier. Voorgevoel. jennie
Ik denk dat je iui bedoeld. Ze spuiten dan sperma hoog in je baarmoeder, zodat de zwemmers niet te maken hebben met jouw slijm. Ik kan me voorstellen dat je anders had gehoopt, het is een tegenslag. Aan de andere kant is de samenlevingstest een discutabele test. Er zijn mensen wel zwanger geworden, terwijl de samenlevingstest negatief was (op natuurlijke wijze). Dus vrees niet, er is zeker nog hoop! Aangezien je al eens zwanger geweest bent (toch?), denk ik dat het zeker gaat lukken.
Meis wat een vervelend nieuws! Bah Sterkte iig kan er nu wat aan gedaan worden ik hoop dat je snel zwanger bent
He Jennie, Wat een shitnieuws zeg! Maarre...ook ik weet nou nog niet welke behandeling jullie w.s. gaan doen. Volgens mij gooi je ze steeds door elkaar Of: IUI of IVF of IVF/ICSI.... Ben nl wel heel benieuwd! Ik hoop dat de tweede test beter uitpakt! Elmo