Meid wat erg kl*te voor jullie...Snap je verdriet Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen.. [-o<
hOi bedankt meiden, wat voel ik me rot zeg. Als een donderslag bij heldere hemel. IK had nooit gedacht dat het aan mij zou liggen. Ik weet het even niet meer. Elmo ik geloof echt dat hij I.V.I bedoelde. Ik ben ook alleen thuis het schiet niet echt op zo. Manlief is nog werken. jennie
Meid, IVI bestaat volgens mij niet..je zal IUI bedoelen...met een U en niet met een V denk ik... Het is nu gewoon wat verwarrend want IUI en IVF verschillen behoorlijk! Ik hoop voor je dat het IUI wordt (Inseminatie). En meis...maakt het echt uit aan wie het ligt? Het is misschien even schrikken maar ik vond het juist vreselijk dat het aan mijn man lag...nu kon ik niks doen hij voelde zich schuldig... Het maakt volgens mij niet uit hoor, bij wie het ligt...het is vervelend genoeg. Heel veel succes. Elmo
Meid, dat is echt rot nieuws om te horen! Er is tegenwoordig nog wel heel veel mogelijk, als het aan de vrouw ligt. Ik hoop dat er na de grootste schok, toch ook weer hoop komt! Dikke *knuf*
Wat kl*te zeg voor je Jennie, laat het maar eerst over je heen komen en huil maar lekker uit. Ik hoop dat je morgen je wat beter voelt en dat je beseft dat het niet over is voor jullie. Ik weet zo denk je nog niet maar ik denk dat je morgen toch ook weer opgelucht ben omdat je nu weet waar het aanlag dat het nog niet raak was. Ik hoop dat je ventje snel thuis is en dat je lekker je hart kan luchtten en dat je je een beetje beter voelt. Heel veel sterkte, en geef alsjeblieft niet de moed op, en succes. Liefs Jolie
Hoi Jennie Tja meid das ff moeilijk voor je. Maar het is beter om te weten waar het vandaan komt dan het helemaal niet kunnen weten. Mocht het je gerust stellen wij zitten in hetzelfde schuitje. Zodra mijn baarmoedermond het zaad alleen al ziet denkt ze attack! En blijft er niets van over. Zit nu midden in het IUI gebeuren. Maakt het allemaal niet minder moeilijk voor je. De MMM is niet iets wat je direct voor ogen hebt als je aan je kinderwens begint. Huil lekker uit. Je mag verdriet hebben. Neem je tijd om het een plekje te geven. Sterkte Dikkel knuffel
Ja meid! Gun jezelf tijd en ruimte het te accepteren! Het is ook niet niks he! Huil maar lekker uit! Geef je over aan de MMM er zijn nog een boel kansen! Liefs en veel suc6! Marjo
Hey meid, Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil je heel veel sterkte en sucees verder wensen. Groetjes Nancy
Hoi bedankt he dames, ja we moeten afwachten op de tweede ronde wat die test ons gaat zeggen , het is gewoon vervelend ziekenhuis in ziekenhuis uit. in de hoop dat de volgende keer de samenlevingstest wel goed is. Anders word het toch echt een andere methode vrees ik. das echt balen zoiets, er bestaan toch als ik de artikelen mag geloven op het internet te veel twijfels over de juist heid van de samenlevingstest. Hat hangt alf van veel factoren. Te vroeg of te laat na de eisprong, aangezien ik nu toch weer een wat langer cyclus heb. Er kunnen al best wel zwemmers omhoog zijn gezwommen. En de zuurgraad van je baarmoederhals speelt een grote rol. Zijn er nog meer dames met dit probleem? graag zou ik jullie ervaringen willen horen en lezen. Bedankt jennie
hey meis, geef de moed en hoop niet op hoor natuurlijk is het onwijs klote nieuws, nieuws dat we allemaal niet hopen te krijgen. Maar er is zo veel mogelijk tegenwoordig meis. Het gaat echt goed komen! an als je nou twijfelt wat de gyn precies heeft gezegd, zou ik gewoon even bellen, dan heb je misschien wat meer "rust". dikke cyber knuffel, Daan
Ha Jenny, Meis wat een kl*te nieuws zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Een hele dikke knuffel. liefs Divi
Dank jullie wel voor het medeleven en steun. We gaan er gewoon voor meer kan je niet doen. We kunnen wel zwanger worden maar hjet zal een stuk moeilijker worden dan wanneer je dat niet hebt. jennie
Jeetje Jen dat is nou net nieuws dat je niet wil horen. Volgens mij ben ik ook getest op antilichamen en moet 2 Mei naar het AMC. Hoe heette die test die je moest doen? Volgens mij heet het APTT resistentie ofzo, maar dat weet ik ook niet zeker. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en men kan tegenwoordig heel veel in het ziekenhuis. Gewoon er helemaal voor gaan, Jen.
He Jennie, Ik wil je even sterkte wensen. Hopelijk valt een tweede test mee en zoals een aantal meiden al zeggen, lijkt de uitkomst niet altijd even betrouwbaar. Gelukkig zijn er nog andere mogelijkheden om zwanger te worden met goed zaad en gezonde eitjes. succes, Olga
bedankt lady,s ja het was even schrikken. Irisje hoe is het met jou? Het was een samenlevingstest, waaruit hij opmaakte de gyno dus dat mijn lichaam antistoffen maakt tegn over de zwemmers. Ik begreep er niet zoheel veel van. Maar jij Irisje noemt heel wat anders. Dus ga er maar weer naar bellen om opheldering te vragen. Dan moet hij het maar goed uitleggen. Het ging ook zo snel allemaal. jennie
Nee ik zie nu pas dat je een samenlevingstest hebt gedaan dat is wat anders dan APTT resistentie, dat heeft weer met met bloed te maken geloof ik. Nee, een samenlevingstest heb ik nog niet gehad. Voor mij begint het vanaf 2 Mei, ik moet zeggen ik heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in, vooral omdat ik mijn vriend erbij moet betrekken, terwijl ik voel dat het probleem bij mij ligt aangezien ik een factor V Leiden patient ben. Maargoed wijffie we zullen wel moeten denk ik. Groetjes Irisje