Niet goed...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik moet het van me af typen.

Volgens mij gaat het helemaal niet goed met mij.
    Kort de situatie: Man in de buitendienst vertrekt maandagochtend rond half 6 en komt vrijdagavond rond 6 weer thuis.
    2 kinderen.(en 1tje verloren) De oudste vermoedelijk ADD(maarja dat kun je niet zeggen zo jong he) iig hij is behoorlijk lastig en trekt me vaak het bloed onder de nagels vandaan.
    Ik werk als gastouder vanuit huis zodat ik er voor mijn kindjes kan zijn iig tot ze allebei op school zitten.

Sinds de geboorte van mijn jongste gaat het niet echt lekker.
    In begin had ik veel angsten. Voornamelijk voor de dood. Dat mijn kindjes hulpeloos zouden zijn want ja, mijn man is er alleen in het weekend. Wat nou als mij doordeweeks wat gebeurd? En dan hebben we het nog niet eens over het vreselijke gevoel wat het mij gaf als ik er alleen al over nadacht dat mijn bewustzijn er dan niet meer is...
    Toen ik stopte met de borstvoeding na ong 5 maanden werd het beter. Misschien doordat de jongste niet meer zo afhankelijk meer van mij was? Of misschien door afname van de hormonen?

Maar ik ben nog alles behalve mezelf.
    Voel me onwijs eenzaam maar heb geen behoefte aan mensen om me heen. Het liefst wil ik gewoon mijn mannetje bij me hebben maarja dat kan niet altijd he.
    Ik heb geen zin meer om dingen te doen, naar feestjes te gaan of verjaardagen. Als we visite krijgen voel ik me ongemakkelijk...
    Voel geen klik meer, met niemand.
    Er word over van alles gesproken maarja daar weet ik toch niks van (denkt men) want tja ik ben toch maar een thuisblijf moeder.
    De wereld gaat langs me heen terwijl ik geen stap vooruit zet.
    Fysiek voel ik me ook niet goed.
    Vaak druk op de borst(Links). Elke dag buikpijn en last van mn darmen.