Hallo dames die gaan trouwen of getrouwd zijn.. Of zelf nota bene foto's en video's maken. Ik zoek een fotograaf en videograaf voor mijn bruiloft. Het liefst iemand die niet zo heel erg aan de prijs is zeg maar, maar toch mooie foto's kan maken en een leuk album (het liefst niet digitaal, maar gewoon ingeplakt, maar wel bewerkt). Het liefst heb ik een fotograaf voor overdag en een videograaf voor s'avonds. S'avonds leggen we op elke tafel een wegwerpertje neer, dus foto's zat zou je zeggen haha . Welke foto en videograaf hadden jullie en hoeveel waren jullie daarvoor kwijt. Ik zat te kijken bij allinonememory en die kwam wel redelijk goedkoop over eigenlijk, maar als ik dan prijzen van andere stelletjes hoor dan lijkt het me bijna te mooi om waar te zijn.
Wij zijn onlangs getrouwd en hebben Arjan VD plaat geboekt, hij levert fantastisch werk af en is ook niet zo duur. Kijk maar eens op zijn site Afotografie Fotograaf Dordrecht - trouwreportage, portretfotoshoot, duo fotoshoot, zwangerschapsfotoshoot, baby fotoshoot, familiefotoshoot en cadeaubonnen.
Onze video hebben we laten maken door Tom van der Borst Home. Werkelijk geen idee meer wat het gekost heeft, maar het resultaat was geweldig. De foto's zijn gemaakt door een bedrijf in Roosendaal, maar ik heb geen idee meer door wie.
Wim Sta.d in zoet.ermeer die doet vanaalles en hij is erg goed. Hij heeft een site. Maar hij is wel prijzig dus weet niet zo goed of dat iets is
Wijzelf hadden de videograaf van Weddingreport.nl trouwfotografie en videografie in Gelderland, Flevoland en Utrecht helaas was zijn fotograaf al bezet die dag, maar een collega had hun beide en we zijn allen zeer te spreken over ze! Erg professioneel allemaal
s'avonds is het vaak wel te donker voor het maken van foto's met wegwerpcamera's, hou daar rekening mee! Het zou zonde zijn als je alleen maar donkere foto's hebt van het feest! En dat geld ook voor eigen filmopnames....natuurlijk kan er een lamp erop gezet worden, maar die doen het vaak maar erg kort en zijn erg fel! Iemand met professionele apparatuur weet vaak wel nog mooie opnames te maken. Alvast veel plezier met jullie bruiloft!
Wij hadden als videograaf De Videograaf Superfilm, kijk er nog steeds graag naar! Daarnaast rekent hij geen reiskosten als je hem de hele dag laat filmen, wat voor ons ideaal was, want hij kwam niet uit de buurt... Dit was onze fotografe: De bruidsfotograaf van regio Utrecht/ Utrechtse Heuvelrug | Heuvelrug Bruidsreportages Superleuke meid, je hebt eigenlijk niet door dat ze er is, dus heel veel ontspannen foto's en ons album is erg gaaf! Volgens mij doet ze evt. tegen meerprijs ook nog wel een traditioneel (plak)album. En over die wegwerpcamera's zou ik nog even goed nadenken als ik jou was... Meestal is de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven, overdag gaat het nog wel, maar 's avonds is het toch vaak binnen en dat in combi met sfeerlicht / gekleurde lampen / donkere ruimte... 80% van de foto's kan je weggooien!
Over die wegwerpcameras gesproken, wij hebben dat ook gedaan en hebben daardoor super leuke foto's. Deze zijn toch meer gek, spontaan tov een fotograaf! De foto's die niet goed waren mochten we terugbrengen en kregen we ook ons geld voor terug (top service van Hema)!!
Weet een belachelijk goeie trouwfotograaf maar die is wel prijzig. Hij doet t werk met hart en ziel en dat zieje terug in de foto's. Voor link mag je me pb'en
Fotograaf heb ik bij toeval vandaag gevonden. Jongen die ik van vroeger ken (is van origine reisfotograaf, maar doet ook trouwreportages) heb ik even aangetikt op facebook. Ben voor de tijd die ik hem nodig heb 585 euro kwijt incl. album. Vind alleen niet alle foto's die hij maakt helemaal geweldig, maar kan daarmee altijd een beetje sturen. Naar wat ik wil dan.
de klik moet er wel zijn met de fotograaf vind ik. en moet niet zomaar iemand zijn die je nog van vroegah kent. tenzij dat natuurlijk klikt maar als het niet jouw smaak is dan misschien een tip om toch een fotograaf te zoeken die wel klikt. hij loopt zo'n beetje hele dag met je mee en is overal bij. je trouwt maar 1 x zeggen ze, en de foto's zul je rest van je leven bij je dragen. als het niet je smaak is, ga je dit over 10jaar nog irriteren als je erop terug kijkt