korte cyclus na bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kannietwachten, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ik ben een kleine 3 maanden gelden bevallen en ik geef borstvoeding op verzoek, nu ben ik al 3x ongesteld geweest (eerste keer toen de kleine 7 weken oud was). de laatste keer was het maar heel weinig, dus die teld wellicht niet. maar vanmorgen vond ik alweer wat vers bloed en heb ik weer lichte krampen. Zou ik nu alweer ongesteld gaan worden.. dit lijkt me niet normaal, ik snap dat mijn lichaam nog moet herstellen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Ik heb trouwens een spoedkeizersnede gehad en hierna nog ruim 5 weken gevloeid.

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien dat je 2e "menstruatie" je eisprong is geweest. Kun je ook een beetje vloeien. Ik had na m'n bevalling ook een cyclus met een hele korte LF. Daarna herstelde het weer. Moet gewoon weer even op gang komen.

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik was na mijn bevalling ook met zeven weken alweer ongesteld (was ook net goed en wel gestopt met vloeien) en heb toen ook een maand of vier een korte cyclus van drie weken gehad, toen een van vier weken, een van zes weken en de laatste was acht weken. Baalde er wel van, had voor de zwangerschap een mooie cyclus van 28 dagen, kon de klok erop gelijk zetten, dus moest even wennen. Was ook bang dat het zo zou blijven en dat het een volgende zwangerschap in de weg zou staan, maar niets is minder waar. Al voelt het wel als een klein wonder dat ik nu weer zwanger ben (zonder er echt voor 'geklust' te hebben).

4. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Het steld me wel weer wat gerust dat meer dames hier last van hebben gehad. ik had inderdaad ook altijd een vaste cyclys van 28 dagen. Toch is het mooi dat de natuur alles zelf steeds weet op te lossen. ik moet gewoon even geduld hebben.

Ster27 gefeliciteerd met je zwangerschap, alweer over de helft zie ik.

Deel Deze Pagina