Pijn rechts(onder) navel

Discussie in 'Gezondheid' gestart door misty1984, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo,

Wie herkent een hevige stekende pijn rondom/ rechtsonder je navel tijdens de zwangerschap? Ik ben nu 26 weken zwanger van ons 2e kindje... Sinds gisteravond is de pijn komen opzetten. Vannacht slecht geslapen hierdoor. De pijn is er continue, maar bij omdraaien in bed en onverwachte bewegingen wordt het heviger.
    Iemand een idee of dit door groei baarmoeder komt en wat ik er aan kan doen? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit nooit zo hevig gehad en volgens mij niet zo vroeg in de zwangerschap..

Groetjes,
    Janneke

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.407
    10.339
    113
    Zou het je darmen kunnen zijn, bij mij zat de pijn vooral links maar daarna ook rechts.
    Mocht je moeilijker na de wc kunnen gaan werkt lactulose erg goed.

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Iemand die ik ken had dezelfde klachten, zij had een navelbreuk.
    Is bij hap geweest en door tegen de zere plek aanduwen werd t stukje darm(? dat weet ik niet zeker wat er klem zat) weer teruggeduwd en wqs de pijn snel weg

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Vreemd, maar de pijn lijkt vanzelf weer verdwenen sinds vanmorgen. Misschien dat de kleine er tegenaan heeft liggen duwen... Blij dat het weer weg is, want ik ging echt door de grond van de pijn.

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hier ook last van. Maar heb meer het idee dat het mn banden zijn..? Teveel gedaan op een dag of alleen al veel gestaan/gelopen?
    met rust trekt het wel weg maar kan enorm irritant zijn!

Deel Deze Pagina