Hallo allemaal, Ik ben Cathy, 20 jaar oud en ik ben regelmatig op deze site, dus ik denk laat ik maar eens een profiel aan maken! Ik ben gek op kunst en werk in de zorg, en deels waarom ik me hier aanmeld is omdat ik over 4 uurtjes te weten krijg of ik nu wel of niet zwanger ben en vind het echt super spannend, heb al nauwelijks geslapen en moet nu nog eventjes wachten. Oja, en mijn naam is niet mijn echte naam maar ivm met privacy redenen kan ik niet mijn echte naam plaatsen omdat bekenden ook op deze site zullen komen. weet niet zo goed wat ik moet schrijven maar als jullie vragen hebben vraag maar raak ! Groetjes
Dankjewel ! Ja ik hoop het ook, nog 1,5 uur en probeer er niet meer al te veel van uit te gaan, gisteravond echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden maar wéér overtijd.. voor de 2e keer al ! dus hopelijk is het nu geen valse hoop.
Toen ik naar de dokter liep was ik er vrij zeker van, maar het had niet zo mogen zijn. Enorme teleurstelling en baal er ook echt van. ben nog steeds overtijd en moet over 2 weken weer een test doen. Dit is nu echt de zoveelste keer dat ik teleurgesteld word.. Nu maar hopen dat ik overtijd blijf dan maar he