hallo Ik ben pas 36 geworden en mn man 37. We hebben 2 schatten van kinderen .Maar willen er graag nog eentje bij .We hebben een zoontje van 11 jaar en een dochtertje van9 jaar .Onze droom is altijd geweest nog een achterkommertje er bij te hebben. Maar nu al een paar jaar bezig wil het maar niet lukken . Maar we geven de hoop niet op GROETJES NANJO
OOIEVAAR Bedankt moet hier nog volop zoeken hoe het in een zit .Voor mijn profiel aan te maken en mijn bannjer. groetjes nanjo
welkom Nanjo succes met zwanger worden. ik ben ook een beetje aan het zoeken hoe alles hier werkt maar het gaat vast lukken Jootje
Fijn dat je er bent en veel succes ! Jij ook aan nummertje 3 ? Ik ook en het duurt ook al een jaar !! Hopen dat het nu snel mag lukken hé ! Duim voor jou !
Hoi Nanjo, Welkom op Zwangerschapspagina.nl. Leuk dat je er bent en heel veel succes met zwanger worden. En schroom niet te vragen als je iets niet weet wat het forum betreft. Lotte.
Hallo allemaal; wat fijn zoveel reacties te krijgen.Ben nog volop aan zoeken om een banjer te plaatsen . Het is wel nog een moeilijke zaak amai. Nu blijven proberen lijk dat we veel moeten klussen voor een baby. hihi groetjes nanjo