Onze kleine is 8,5 maand als we een verjaardag van haar oom hebben hij word 24. We geven nooit kado's maar zou toch graag iets namens ons meisje geven...maar wat? iets wat we zelf kunnen maken of kopen ik weet echt niet wat. misschien hebben jullie iets van tips, alles is welkom!
idd, laat haar zelf maar iets leuks maken! wij geven ook nooit cadeaus, maar ze maken wel altijd zelf iets moois! misschien iets met een leuke foto erbij?
daar zat ik ook al aan te denken... maar kan ze dat al? Hoe pak ik dat aan want voor ik het weet fungeert mn hele huis als canvas doek
Je kunt ook op dat canvas doek voet en handafdrukjes van je dochter zetten. Daarna even badderen en alles is weer schoon!
hier ook gedaan toen mijn broertje ging trouwen... me dochter was toen net 3 mnd..... idd voetafdruk op canvas en daarna badderen....
Groot laken op de grond leggen en daar dat canvas op leggen. Er lekker bij gaat zitten en laat haar maar lekker kliederen toch? Komen de mooiste dingen uit.
Ik heb met vaderdag vorig jaar jelina in bad gezet in zo'n ligstoeltje en haar laten kladderen met vingerverf op een canvas doek. toen ze klaar was haar oude kleertjes uitgedaan en meteen gebadderd.
Ik heb vorig jaar Kylian met kinderstoel en al in de douche gezet, kachel aan zodat het lekker warm was en alleen in de luier. Daarna lekker gebaddert . Groetjes Anita
goeie tips...als ik het er hier op krijg dan laat ik het zeker zien... het is voor zaterdag altijd af! ben benieuwd of t iets gaat worden haha wens ons succes
Let je er wel op dat je verf op waterbasis gebruikt, anders blijf je boenen zonder resultaat Groetjes Anita
het is gelukt hoor... heb er fotos van gemaakt zon lol dat ze had de foto heb ik bij het kunstwerk geplakt haha thanx FOTO'S IN MIJN ALBUM!!
Je zou ook op een romper een tekst kunnen zetten en daar een foto van maken en dan inlijsten. zie album voor foto.