wij willen het ook niet weten.. tis voor ons de 4e en hoogstwaarshcijnlijk de laatste en dit moet dan ook een echte verassing lbijven.. de eerste was mijn gevoel zo sterk (klopte ook) dat ik heel laconiek reageerde toen de gyn zei.. tis een jongen.. ik zo.. ja duhh. dat wist ik toch bij de tweede via pretecho wilden we het wel weten.. meisje bij de derde vroeg ze tijdens de 20 wk echo: als jullie willen weten wat t wordt moet je nu kijken.. ja dan kijk je toch en ik zag t meteen. we wilden t dus niet weten, maar vond t ook niet erg... Nu wil ik het echt niet weten.. wil ook geen 20 wk echo en we doen ook geen pretecho... we zullen wel zien wat t wordt...
Wij wisten het bij Thijs niet en willen het nu ook niet weten ! Als toevallig iets in beeld komt dan had het zo moeten zijn, maar als je het aangeeft zijn ze extra voorzichtig ermee. Groetjes, Nikki F
Wij wouden het wel weten, en als we het niet wouden weten had ik het sowieso ook wel gezien.. Ik vind het makkelijk met kleertjes kopen en een mooie roze kinderkamer hebben.. Ik vind het ook al een verassing van als het "eruit" komt op wie het zal lijken enzo.. dus daarom wouden wij het wel weten.
wij wilden het ook niet weten, werd van te voren werd het gevraagd. ze praten trouwens dan altijd in de hij vorm, en we hebben een dochter gekregen. nu weer zwanger (15 wk) voor mij maakt het niet uit, maar als ik het weet dan kan ik dat niet voor mij houden, ik kan niet liegen. Mijn man en mijn ouders en schoonvader willen het absoluut niet weten......... dus lijkt mij verstandiger als ik het ook niet weet
He meiden, Leuk om te weten dat ik niet de enige ben die het niet wil weten, want dat gevoel krijg je wel eens. En inderdaad zijn er mensen die denken dat je het zegt omdat je het niet wil vertellen. Mijn vriend wil het wel heel graag weten, maar omdat ik het niet wil weten, hebben we afgesproken dat we het dan allebei niet willen weten. Dinsdag hebben we de echo en het enige waar wij ons eigenlijk mee bezig houden is, of het gezond is. En ik hou normaal niet van verrassingen, maar wat de kleine gaat worden is een verrassing die ik graag zo wil houden totdat de kleine in onze handen ligt. Groetjes
ik wilde het ook niet weten, maar na 20 weken hield ik het niet meer en wilde ik het weten, alleen liet hij niets zien! Met de 28 weken 3d echo zagen we pas dat het een jongen was, en nog geloofde ik het niet
hahaha wilde e het weten liet hij zich niet zien Ik was ook te nieuwsgierig om het niet te weten. Dan duren 9 maanden lang als je het niet zou weten. Ik ben blij dat er manieren zijn om te weten wat het geslacht is. kan ook begrijpen als mensen het een verassing willen houden. Ik hou het alleen niet vol.
Hier een mama die ervaring heeft met het wel en niet weten. Bij mijn dochter wisten we niet wat het werd en dat had ook zeker zijn charmes. Ik was zo blij en verrast dat ze een meisje was dat ze geboren was. Nu weet ik het wel en ook dit heeft zeker zijn charmes. Ik vind leuk om zelf dingetjes te maken en de kamer helemaal meisjes te maken. Lekker tutten met kleertjes. Als je niet weet wat het is is dat niet half zo leuk. Ook vind ik het leuk dat we het al over hààr hebben. Soms zeg ik tegen mijn dochter"zullen we dit voor je zusje kopen? Het word hierdoor al heel echt en al echt een persoontje. Toen ik van mijn dochter liep was het was abstakter.
het is wel heel verleidelijk als je op de stoel ligt om een pretecho te maken..... Ze vroeg willen jullie het weten? Ik had mn man vantevoren al goed in zn oren geknoopt dat hij niks mocht zeggen, wabt hij wilde het wel weten. Maar ik wist 1ding:als hij het wist kon hij zijn mond nooit houden tot 17 mei, dus hij zou zwijgen De echoscopiste heeft er bewust omheen gefilmt, dus ze zei dat ze zelf zo ook niks zag of zich kon verspreken. Ik heb zoiets:dan is de spanning er een beetje af als je het geslacht al weet. dus hoe moeilijk het ook was....wij weten nog niks!
Ja, het is ook wel een beetje ingewikkeld om het niet te weten. Wij hebben nog een 20 weken en een 30 weken echo, dus twee keer proberen het niet te zien. Wat we ook leuk vonden: de naam figuurzagen en spuiten, en dan in de babykamer aan de muur maken. Helaas, dat kan dus nu pas eventueel ná de geboorte! Maar goed, daarentegen vind ik het wel geweldig om straks die verrassing te hebben...
Ik ben natuurlijk nog maar pril maar wij willen het ook niet weten, er zijn al zo weinig echte verassingen in het leven...even buiten het feit dat mijn zwangerschap al een echte verassing is haha.
Wij wilden het bij onze dochter niet weten, al wist ik het voor mezelf echt zeker! Bij de twintig weken echo heeft de echoscopiste gevraagd of we het wilden weten, toen wij "nee" antwoorden, zei ze "dan moeten jullie nu even de andere kant op kijken, want ik moet toch controleren of de genitalien in orde zijn". Het lijkt er op dat het bij dit echobureau een voorschrift is. Ook nu willen we het niet weten wat het is, stiekem denk ik dat het nu een jongetje is, maar dat zullen we pas weten over een maand of zes!
Ik wil het wel weten, maar mijn vriend niet Absoluut niet zelfs haha. Erg jammer, want het leek me zo leuk om de kinderkamer er op in te richten, en de kleertjes die er gekocht kunnen worden mooi uit kunnen zoeken en zo... Maar ja, ik hou me bij zijn besluit
ik wilde het niet weten en mijn vriend wel. nu begin ik te twijfelen, ben zo nieuwsgierig naar de kleine maar mijn vriend vindt nu dat we moeten wachten hahaha! ach ja, we hebben nog een paar weekjes om er over na te denken en uiteindelijk is het allerbelangrijkste dat ons kleintje helemaal gezond is.
Ik heb met mijn vriend hier een meningsverschil over. Ik wil het namelijk niet weten, hij wel. Maar voorlopig kunnen we daar nog even met z'n tweeen goed overpraten voor we het kunnen weten.
wij willen het ook echt niet weten wat het word. maar zoals ik al meer hier gelezen heb de kleertjes zijn wel moeilijk te krijgen voor jogens/meisjes. dus daarom zou je het idd beter kunnen weten, maar als het er is dan stuur ik gewoon de pappa op kleertjes hahaha. ik ben zelf heel bang dat ik een echo krijg en dat de gyn of vk dan zegt van oh kijk een ........ en dat ze vergeten te vragen of wij het uberhaupt wel willen weten. daar ben ik echt bang voor. het zal wel mee vallen maar wij willen het echt niet weten dus!