Hoelang in Box ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sGaaphOofd, Sep 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sGaaphOofd

sGaaphOofd Actief lid

Jun 26, 2007
    144
    0
    0
    Ik hou me echt aan een regelmaat schema, wakker maken ,verschonen ,eten even bij mama spelen en daarna even in box en zodra ze moe en huilerig wordt naar bed . (gaat trouwens nog prima met 5 maanden)

Maar de vraag is dus hoelang leggen jullie de kleine in de box ?
    En mischien ben ik wel iemand die haar te snel pakt enzoo als ze begint te huilen . Want van de fysio kreeg ik als advies om haar ook wel is even te laten jammeren want soms lukt iets gewoon niet en dan moeten ze dat zelf oplossen(leren) . zoals omrollen en kruipen enzoo .
    Maar ik help haar dan gelijk of ga gelijk weer samen met der spelen/zingen/praten ofvoorlezen of iets .

Maar moet ik er mischien gewoon langer in de box laten zitten , omdat ze bijv. nog niet kan omrollen en dat ze mischien wel denkt van ja me mama helpt elke keer . Dus dan hoef ik het niet te doen :p . lekker makkelijk .

Dus wat doen jullie?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Thijs zit ongeveer een half uur in de box. Dan wordt hij het zat en soms gaat hij dan nog even in zijn wipstoeltje en anders naar bed.

3. Jessie81

Jessie81 Actief lid

Jan 4, 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Rosan ligt meestal een halfuurtje in de box te spelen/kijken. Soms ook wel iets langer. Als ik merk dat ze begint te jengelen (voor haar teken dat ze moe is) knuffel ik haar nog even en dan gaat ze naar bed.

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Hier was het rond die leeftijd ook half uurtje en soms was het opeens drie kwartier. dan lag hij zo lief te spelen en dan vloog de tijd. Ik ging vaak in de buurt zitten, met mijn rug naar de box, zodat hij wist dat hij zichzelf moest vermaken en als het even niet lukte dan gluurde ik over mijn schouder om te kijken wat er aan de hand was en ik evt. kon helpen. En dan kon hij weer verder spelen

5. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Onze zoon is nu bijna 7 maanden. Hij kan zichzelf heel goed alleen vermaken in tegenstelling tot zijn oudere zus. Hij ligt regelmatig 1/2 tot een uurtje in de box te spelen maar gaat daar nooit huilen. Als hij in zijn ogen begint te wrijven, zijn hoofdje neerlegd en begint te duimen wordt het tijd om naar bed te gaan.

Share This Page