Ik vroeg me af of er meer baby's zijn die het vreselijk vinde in bad? De eerste 3 weeken vond jer het heerlijk in bad en onspande echt maar na die drie weeken vond hij het vreeselijk hij kijkt heel boos en gaat dan heel druk met zijn beentje schopen en krab zich in het gezicht of krabt aan mijn arm echt heel vreemD...... veder huilt hij niet,maar een plezier doe ik hem er niet mee. Nu neem ik hem lekker mee onder de douche en dat vind meneer echt heerlijk en als we klaar zijn komt papa hem met een lekkere warme handoek ophalen.
Hier ook zo eentje... voor Thirza heb ik toen zo'n badzitje gekocht en sindsdien is het weer OK, Ze kan daar lekker op liggen, ligt dan goed vast zeg maar, en zo vindt ze het wel OK. Was blijkbaar bang om te vallen...
ik had ook t zelfde met mijn kleine meid. ze krijsde alles bij mekaar in bad. op gegeven moment met badstandaartje en de voetjes tegen de badrand. dit gaf haar een veilig gevoel en ging goed. nu is ze echt een waterrat en kan t haar niet gek genoeg groetjes carola ps een was handje op de buik van je kindje wil ook nog wel eens helpen
Ons ventje van 3 weken vind badderen ook niks aan, vanaf het begin al. Dus die gaat ook mee onder de douche. Die grijns van hem dan... goud waard!