wie o wie heeft een tip voor mij om mijn kindje toch te laten spelen in de box. als ik even de was wil doen o i d vind ik het prettig dat ze daarin ligt te spelen, maar het is alleen brullen en krijsen. herken je dit?
Hoe oud is de kleine? En vanaf wanneer ben je begonnen haar in de box te leggen? Kan ze zich daarin vermaken? Afhankelijk van de leeftijd kun je bijv. een boxmobiel bovenhangen dat ze naar kan kijken/luisteren. Voor wat grotere kindjes is een activiteitencenter interressant. Is het alleen dat ze niet in de box wil, of wil ze bijv ook niet op een speelkleed op de grond?
Idd, wat is de leeftijd van de kleine..?? Toen onze meid een paar weken oud was ben ik haar gaan 'leren' om in de box te liggen. In het begin was dat 10-15 minuten. Op een gegeven moment kon ze zich er zeker een uur vermaken. Tot ze ging kruipen (met 7 maanden), toen werd de wereld te groot en de box te klein... Hier was ze dol op de moebiel die boven de box ging. En andere speeltjes die geluid maakten..
ze is vanaf het begin in de box geweest, het is nu zo als ik haar neer leg dan is het al krijsen, er hangt een mobiel maar ik heb het idee dat ze dat niet interessant vind. als ze op de grond ligt ligt ze ook op een speelkleed. ze heeft oorontsteking gehad en heeft nu een loopoor, misschien dat ze daardoor niet wil liggen. De nachten gaan goed Ja ik probeer een gedachte te zoeken waarom niet willen spelen daar.
wij leggen hem veel op een speelkleed met activity centre, dat vind hij het leukst. Ik heb 2 honden dus soms moet hij in de box en dan leg ik soms dat speelkleed erin.
En als je haar in de wipstoel in de box zet? Of heeft ze het dan ook?? Mijn zoontje houd het ook meestal niet zo heel lang uit hoor, maar een half uur lukt altijd wel, ik zet de babygym dan boven hem kan hij daar tegen aan rammen...
Haar vanaf nu elke dag op een vaste tijd in de box zetten (maar eventjes en dan opbouwen. en accepteren dat ze brult, als je echt even iets moet doen. Mijn zoon heeft gebruld tot zijn 1e verjaardag, en nu zit hij er wel regelmatig rustig in (met wat te eten, hoor soepstengel, cracotte) Hij is nu 18 maanden
Ik lees graag mee... Mijn zoontje vermaakt zich echt geen half uur in de box... alleen met de wipper in de box richting tv houdt hij t uit...