Hoi, Ik vroeg me af wanneer jullie zijn overgeschakeld van de kinderwagenbak naar de kinderwagen zelf. We hebben een maxi cosi mura, die ook naar je toe gericht kan worden en die zo goed als helemaal plat kan. Op hun website lees ik dat ze daar vanaf 0 maanden gelijk in kunnen aangezien hij plat kan. Zoontje begint erg graag rond zich te kijken, vandaar even de vraag wanneer jullie overgeschakeld zijn. Bedankt!
Wij hebben dezelfde kinderwagen. Met de oudste ben ik rond de 5 maanden overgegaan. De jongste gaan we nu doen (bijna 7 maanden)
Hier ook de Mura, wij zijn pas met 7 maanden overgegaan. Mannetje kon nog niet goed zitten, maar de bak werd echt te klein. Eerst naar ons toegericht en in standje 2 (half liggend dus), maar al snel richtte hij zich op om te zitten en zetten we hem in standje 1, nu ook omgedraaid. Ik geniet er elke dag van hoe leuk hij het vindt. Althans, ik dénk dat hij het leuk vindt, want ik hoor hem echt niet, hij is altijd heel erg stil in de wagen en als ik voor hem ga staan, dan kijkt hij me aan alsof ik in de weg sta .
Vind ik ook wel lastig. Dl is nu bijna zes maanden en past nog wel in de bak, maar echt leuk lijkt ze het niet meer te vinden. Ze zit vaak te jammeren en probeert zichzelf overeind te trekken. Ze kan echter nog niet zelfstandig zitten, dus ik weet niet of het zitje dan al kan. Ik heb trouwens een Bugaboo.
Wij hebben de zelfde kinderenwagen. Ivan is met 6 maand overgegaan. Hij zat met gewicht en lengte in de +2 lijn dus het paste ook gewoon echt niet meer toen.
Hier ligt ze nog in de bak, wil komende week overgaan. Ze kan nu een beetje zelf zitten, dus vind t wel een keer tijd worden. Ze past wel nog makkelijk in de bak!
Als hij niet meer er in past gaat hij over, we hebben ook de mura dus voorlopig kan hij er nog in. Hij vindt het alleen niet zo leuk meer helaas. T is een nieuwsgierig ventje dat alles wilt zien.
Ja hier ook een nieuwsgierig ventje dat alles gezien wil hebben Gaan nog even afwachten, net eens geprobeerd en hij lijkt wel comfortabel te liggen op standje 2 of helemaal plat. Kan met steun ook al heel mooi zitten, maar ik vind het nog wat vroeg. Binnen een maandje zullen we het nog eens bekijken, dan is hij bijna 6 maanden
Beide Kids met 5 maanden, de oudste omdat die zich op trok ik de bak en de jongste heeft die bak nooit leuk gevonden maar zo lang mogelijk uitgesteld...
Hier ook de mura en hij is met 7 maanden over gegaan in zitgedeelte. Hij paste toen nog steeds in de bak.
Hier met 5 maanden. De wagenbak (Mutsy Igo) werd te klein en de wandelwageninzet kan helemaal plat en naar me toe. Sinds kort hebben we hem omgedraaid want ze wil graag kijken waar ze naar toe gaat.