niet in de box

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mamzie, May 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi hoi,

Lees wel vaker dat dames hier een ritme hebben van slapen, eten, knuffelen, nog even in de box en dan weer slapen.

Nou, mijn uk wil dus echt NIET in de box liggen.
    Hij zet het gelijk op een brullen!
    Ookal leg ik zijn favoriete knuffel erbij in. Hij vind het niks.

Hoe kan ik de box leuker maken voor hem?
    Want heb dat ding natuurlijk niet voor niks gekocht ;)

Groetjes Kiowa

2. Six

Six Actief lid

May 22, 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Hier vind 'ie het juist prachtig! Denk ook vanwege zijn muziekmobiel, is dat geen idee? Dat vinden ze zo mooi om naar te kijken! Of iets wat je in bed gebruikt, bijv. een tutlapje...

3. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

Feb 5, 2007
    1,120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik heb al vrij vroeg de babygym in de box gezet. Toen Annika net 2 of 3 weken was. Ze speelde er wel niet mee, maar vond het wel leuk om naar te kijken en af en toe sloeg ze met een armpje er per ongeluk tegenaan. Omdat ze in de box vooral naar boven kijken is het wel handig om er iets boven te hangen. Een mobiel vindt ze ook leuk en met een muziekje vaak rustgevend.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja Iman keek ook graag naar haar mobile in de box toen ze zo klein was.

5. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun wilde ook de eerste 2.5 mnd niet in de box tot dat ik hem voor het raam plaatste ...toen werd het pas leuk nu staat hij alweer ff op zijn oude plek en vind hij hem wel leuk.......

dus misschien een andere plaats? of anders nog ff wachten?

6. Hier was het in de box of gewoon op bed liggen met speeltjes ook geen optie, pas met 2 a 2,5 maand begon het pas leuk te vinden om gewoon ergens te liggen en lekker rond te kijken, eerder was het eten geven knuffelen op schoot spelen en dan naar bed als hij moe was...

7. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Komt vanzelf wel als ie ietsje ouder is ;) Was bij Kian ook zo..

8. Moontje78

Moontje78 Actief lid

Feb 6, 2007
    137
    0
    0
    Muziekmobiel erboven!DĂ© uitvinding!
    Echt, Jim vindt het geweldig,eerst keek hij er alleen nog maar naar maar nu begint hij hij met zn armpjes er naar te zwaaien en er naar te lachen!

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat je dat ritme nog niet moet verwachten op deze leeftijd. Komt allemaal vanzelf.

10. brennied

brennied Fanatiek lid

Feb 10, 2006
    1,925
    0
    36
    Brabant
    muziekmobiel boven de box hangen...Milou vond/vind het heerlijk in de box! Helemaal gefasineerd door de poppetjes die ronddraaien. En idd voor het raam hoor je ook vaak dat dat interessant voor ze is.

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Sofie vind de boxslinger van de Hema echt te gek (zie filpje 4 op mijn website). De eerste paar weken vond ze de box maar niets, maar nu vind ze het super....

Groetjes Lisette

12. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ik leg ons meisje al vanaf dat ze een paar dagen oud wa in de box.... met haar mobiel erboven ze vind het geweldig!
    heb helamaal geen last gehad dat ze er niet in wou.....

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt voor de tips allemaal :thumup:

14. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    een box mobiel is ook bij ons de uitvinding!
    ik heb er 1 van tiny love met klassieke muziek en het is echt geen melodie die saai is of in je hoof blijft hangen en wat erg lekker is je hoeft hem niet op te winden en draai 15 minuten en stopt dan vanzelf en als ze wat groter is haal je de boog eraf en dan heb je hem als muziek doosje.

15. Six

Six Actief lid

May 22, 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Die mobiel waar slingding het over heeft heb ik ook. Echt fantastisch! :thumup: Ik vind het grote voordeel dat je 3 verschillende deuntjes aan kan zetten (Mozart, Bach en Beethoven hihi :({|= ), dus daar word je zelf tenminste niet zo ramgek van (die trekbeestjes ben ik inmiddels zo spuugzat dat ik ze het liefst in de container zou mikken...)

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Even een nieuwsgierige vraag dames: wat kost die Tiny love mobile? Klinkt nl. erg goed.

17. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hij niet goedkoop 50 euro bij prenatal heb ik hem gekocht maar ik vond het dubbel en dwars zijn geld waard ze lacht al als ze de diertjes van de mobiel ziet.

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Tx Slingding.

19. Niet meer actief

danisha kijkt ook naar haar mobiel.. ze volgt de nijntjes ook.. lijkt heel leuk maar ze houdt het niet lang vol hoor.. 10 minuutjes is al lang!

Share This Page