niet in de kinderwagen willen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ranja81, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranja81

Ranja81 Lid

21 apr 2009
    30
    0
    0
    ons babytje is 2 maanden oud, als wij met hem gaan wandelen in de kinderwagen dus of reiswieg of maxi cosi is het krijsen hij wil absoluut niet. Of je nou rijd of stil staat hij begint dan te huilen.

Wat kunnen we hier aan doen. Een dagje wandelen met hem zit er dus niet in, wel vind hij het fijn in de maxicosi als de auto rijd.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe ligt hij in de reiswieg of MC?

3. Ranja81

Ranja81 Lid

21 apr 2009
    30
    0
    0
    Als het wat fris is buiten dan in de reiswieg, als het mooi weer is dan in de maxi cosi.

4. raspberry

Met voetenzak/dekentje, of juist zonder?
    Kan het te koud of juist te warm zijn?

5. Ranja81

Ranja81 Lid

21 apr 2009
    30
    0
    0
    Geen voetenzak, wel een dekentje.
    Ik denk niet dat het met het weer te maken heeft, maar je weet maar nooit.

6. raspberry

De MC vindt Thirza ook niet fijn hoor! Doen we dus ook echt alleen voor in de auto.
    De reiswieg, tja, met een speeltje erbij gaat het vaak wel goed. Is ze het ook niet altijd mee eens, maar wat dan nog wel eens wil helpen, is wat slingerend rijden, dus niet in een rechte lijn, maar licht zigzaggend... geeft toch wat meer het gevoel van gewiegd worden, ;)

7. Ranja81

Ranja81 Lid

21 apr 2009
    30
    0
    0
    We hebben het allemaal geprobeerd maar helaas.
    Ik denk dat ik iedere dag gewoon een blokje om ga met de baby in de kinderwagen, misschien moet hij wennen???

8. raspberry

Is hij niet moe op de momenten dat je met hem weggaat? Of misschien juist helemaal niet moe en dat hij wil spelen?

9. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Iris vindt de kinderwagen lang niet altijd leuk. Wel scheelt het vaak als ik de kap omlaag doe.
    Dan kan ze van zich afkijken. Ik ben blij als ze groot genoeg is dat ze in de buggy kan. Dan kan ze tenminste wat zien.

10. Ranja81

Ranja81 Lid

21 apr 2009
    30
    0
    0
    De laatste keer dat ik met hem naar buiten ging was in de reiswieg.
    Hij werd wakker en keek om zich heen, bleef 5 minuten stil en begon te jammeren en al gauw werd dat huilen.
    Ik weet niet of hij wilde spelen, denk het niet.
    Ik heb hem wel uit de maxi cosi in de reiswieg gedaan, want het was koud.

Deel Deze Pagina