Onrustig , weinig slapen , sprongetje ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by xprincessx, Jul 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

Aug 17, 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames ,

Mijn zoontje is morgen 6 weken oud. Hij is nu een paar dagen ineens heel onrustig terwijl hij normaal een heel rustig jongetje is. Hij had al wel wat krampjes maar het is nu veel erger ! Als hij geen krampjes heeft dan huilt hij ineens ook heel veel en slaapt haast niet overdag en wil de hele dag tegen ons aan liggen. Dan valt ie soms nog wel eens in slaap. Ik heb het oei ik groei boek gekregen hierin staat beschreven dat rond deze leeftijd er een sprongetje is. Herkennen jullie dit ? En hoe gingen jullie hier mee om ? En hoe lang duurde het bij jullie ?

2. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

May 27, 2014
    1,225
    650
    113
    Het klinkt als een sprongetje ja. Bij ons duurde de eerste sprong gelukkig maar een dag (en de tweede ook trouwens).
    Laat het over je heen komen, dat is het enige wat ik als tip kan geven. Houd Trey bij je, troost hem, doe hem in de draagdoek/-zak en loop rond (binnen of buiten) en volg hem. Zorg ervoor dat je voor jezelf lekker eten en drinken in huis en binnen handbereik hebt, zodat jij deze dagen ook door komt.
    En het komt allemaal goed, ook al is het heel frustrerend :)

3. xprincessx

xprincessx Bekend lid

Aug 17, 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Soms kan ik me op dat moment ook zo druk maken van oh slaapt ie wel genoeg ?

Share This Page