Dieren app op tablet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door True love, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is een leuke dieren app in het Nederlands voor een 1,5 jarige?

2. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Soundtouch heeft plaatjes met geluiden, is een leuke app.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb Leer mij Woordjes ... zit ook dierenplaatjes in.
    EliasFarms (is engels, maar geen gesproken woord). Kan je op het dier klikken en dan kom er een geluid uit

En Banana Apps Kids. Is engels, maar je klikt op de luidspreker en dan moet het kind het dier erbij zoeken.

Eva speelt deze heel veel ... met name de Banana Apps Kids :)

4. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Hier geloof ik ook soundtouch, enige waar hij wat mee doet, ook al is het maar een half minuutje ofzo.. Alleen ik zet hem zelf ook niet graag aan, want er komt een reclamebar omhoog waar hij ook op zit te drukken. Dus ik vind dat zelf 10x niets. Maar heb nog geen apps gevonden zonder reclame..

Strijkkraal, mag ik je vragen of die apps wel zonder reclame zijn?

Verder kan ik je helaas niet echt helpen, het enige wat hij hier leuk vind is youtube en daar weet hij zelf helemaal de weg te vinden, ook al blijft hij bij heel weinig filmpjes lang hangen.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ze zijn gratis met reclame (en minder functies). Ik betaald die 5 euro wel om ze zonder reclame te hebben. Eva speelt er erg vaak mee, dus het was het mij wel waard ;) EliasFarms is geloof ik de enige die ik gratis draai

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij hebben raad je plaatje volgens mij (weet het niet zeker)

krijgen ze steeds 4 plaatjes te zien en een opdracht met zoek de mier of zoek de eland, mijn dochter vind het heel erg leuk.

we hebben nu nog de gratis versie, geen reclame maar je kan alleen de dierenplaatjes doen en ook beperkt, ik overweeg om deze nu wel te kopen aangezien deze zo in de smaak valt hier.

7. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Onze dochter vindt de app soundtouch ook erg leuk! Ik heb 'm een hele tijd gratis gebruikt, maar op een goed moment toch die € 5 betaald. Geen reclame meer en nog meer plaatjes.

Deel Deze Pagina