Baby 7 weken 's ochtends vroeg

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Laloe, Sep 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laloe

Laloe Lid

May 17, 2015
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 7 weken blijft sinds een aantal weken 's ochtends na de voeding wakker. Ik geef borstvoeding op verzoek. Maar vaak is dit rond 5 uur 's ochtends. Hij wil dan niet meer slapen. Als ik hem terug leg begint hij hard te huilen. Deze korte nachten beginnen me op te breken.

Hoe kan ik er voor zorgen dat hij 's ochtends toch nog even gaat slapen?

En zou hij eraan wennen dat ik nu 's ochtends met hem van bed ga. Ben bang dat dit dan zijn ritme blijft.

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Misschien na de voeding van 5u bij jou in bed houden, misschien dat hij dan wel nog wat wilt slapen?

Een baby (Zeker zo klein) kan je niet verwennen vind ik! Het duurt heel lang eer je een fatsoenlijk ritme hebt hoor :)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt.

Je kunt een baby van 7 weken nog niet zo opvoeden dat hij lekker gaat uitslapen. Helaas.

Beter is het om zelf dan op tijd naar bed te gaan 's avonds zodat je wat extra uren slaap kunt pakken. Ik lag vaak al rond 21.00 uur in bed.

Uitslapen tot hooguit 08.00 uur en volledig klokje rond slapen doen ze hier pas sinds 2 jaar oud. Alhoewel ze beiden nog wel eens wakker willen worden 's nachts als ze naar gedroomd hebben ofzo.

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,814
    5,951
    113
    Female
    Hoe laat komt ie voor de laatste voeding?
    Volgens mij maakt ie al best een lange ruk, als om 5 uur de enige nachtvoeding is....hier kwamen ze rond de 7 weken alledrie rond de 2 uur, half 3....

Dus inderdaad, lekker op tijd naar bed gaan.
    De laatste voeding eventueel in bed doen.
    Ik lag er inderdaad ook vaak al rond 21.00 in. Toch weer wat uurtjes die je dan pakt!

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Mijn baby is bijna 7maanden en komt 's nacht nog gemiddeld 2x. Soms vindt hij dat de dag om half zes begint en dan is er niks aan te doen, maar moet ik er met hem uit.

Een kleintje van 7w kun je niet verwennen. Die moet je gewoon lekker bij je nemen en volgen in wat je kleintje aangeeft.

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik houd mijn zoon altijd bij me na de vroege ochtend voeding. Vaak slaapt hij dan nog wel een uur tot 2 uur.

7. Laloe

Laloe Lid

May 17, 2015
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Doet me even goed. Ik moet me voor nu bij hem aanpassen in plaats van hij bij mij. Antwoord op een vraag: hij komt 's nachts elke 3 uur (vaak om 23:00, 2:00 en 5:00). Het is denk ik echt dat hij zich alleen voelt na een nacht. Als ik hem bij me pak slaapt hij gelijk. Slapen jullie dan zelf ook nog even? Dat durf ik nog niet aan..

8. BlijEi

BlijEi Bekend lid

Sep 27, 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Jahoor, geen probleem! Heerlijk, zo'n kruikje tegen mij aan...
    Op mijn zij liggen, onderste arm gestrekt (dan kun je niet doorrollen), longsleeeve aan, dekens wat lager, zijn ruggetje tegen mijn buik en lekker samen slapen :)

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Ja hoor, ik slaap zelfs zalig als dochter naast mij ligt..
    Ik blijf ook altijd in dezelfde houding liggen, beweeg mij niet! Moederinstinct denk ik :)

Ik leg mij op de zijkant, dochter naast mij, deken tot aan haar middel idd en aan de zijkant leg ik iets (Kussen, opgerold deken) zodat ze er zeker niet kan uitrollen..

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja hoor lekker even samen slapen. Heerlijk! Nu nog, de jongste ( 3 jaar ) komt als hij s nachts wakker word tussenin en dan slapen we verder tot de wekker. Heerlijk! Maar inderdaad, op je zij, knie opgetrokken, deken laag, kussen aan de kant en lekker samen slapen.

Share This Page