Hebben jullie ook een zoontje/dochtertje met rossig haar??? Word je ook gek van al die domme opmerkingen hierover??? Ben je trots op je redhead??? Show hier dan een foto van je kleine ginger!!! View attachment 174821
Ooh wat een knapperd!!! Mijn overleden zoontje was rood/rossig (heeft ie van papa) en ik ben er trots op! Het leek hem zoo ontzettend mooi. Foto zet ik liever niet van hem neer maar dat het prachtig leek is een ding wat zeker is! En opmerkingen moet je je niets van aantrekken, later wil iedereen het verven en jou dochterje hoeft dat lekker niet
Hier is omze redhead Santa Clause! Onze dochter is trouwens niet rood. Kans van 1 op 3 geloof ik zoiets.
Leuk! Mijn dochter (met overigens ook bijna dezelfde naam ) heeft ook oranje haren. We krijgen er inderdaad wel vaak opmerkingen over. Heel vaak dingen als: "tegenwoordig hebben ze daar allemaal verf enzo voor, daar hoef je je geen zorgen om te maken!" Terwijl ik 't juist heel leuk vind staan! En 't bewijs, dat het écht leuk is:
Thnx voor je reactie. Wat erg van je zoontje... Zag in je handtekening dat hij plotseling is overleden. Verschrikkelijk lijkt me dat meis! Snap dat je een foto achterwege laat en ik geloof ook zeker dat het hem zo mooi stond! Knuffel voor jou! Wat betreft de opmerkingen... Ja als je ze echt tig keer hoort word je er echt niet goed van hoor!!! Mijn schoonmoeder heeft de behoefte om sowieso iedere keer als we bij haar zijn te zeggen: "Oh ze is echt rossig he?!" En dat klinkt als een gewone opmerking maar je hoort haar eigenlijk zeggen: "Jeetje wat is ze rood!!!" En dan ook iedere keer er even bij zeggen dat mijn vriend bij de geboorte ook rossig was en nu ook blond dus ach..." !!!
"they have no soul" sorry, moest vreselijk denken aan een hilarische aflevering van south park! carry on..
ook hier een rooie. krijg juist veel leuke opmerkingen de meeste mensen vinden het leuk en vooral de mensen die zelf ook rood zijn. wij zijn allebei niet rood, maar heb me laten vertellen dat wij het verborgen gen hebben en daarom een rood kindje hebben.(mijn man heeft een roodharige tante en ik een oom) het schijnt als je allebei een verborgen gen hebt je dan wanneer je iemand treft die dat ook heeft een rood kindje krijgt
Mijn zoontje heeft ook rood/rossig haar, maar krijg juist altijd leuke opmerkingen dat hij mooi haar heeft
mijn dochter heeft blond rossig haar...soms roder als anders....vind het wel mooi!!! Eigenlijk nog nooit rare opmerkingen gehad...enkel wel ooh tis een rooie! (en dan kijkend naar manlief en mijzelf....beide donker)
View attachment 174878 hier nog 1! en dat terwijl ik donker ben en manlief (donker) blond. in de fam komt rood niet voor. ik krijg vaak positieve reacties.
Mooi juist rood haar! Mijn zoontje, witblond, kreeg rond 8 maanden plots wat rossige plukjes haar. Vond het helemaal niet erg en kreeg juist alleen positieve opmerkingen erover (en dat ondanks zn helmpje), helaas zijn de plukjes ondertussen al geknipt en is er nog niets nieuws te zien.
hier ook een echte rooie!!hier juist allen maar leuke opmerkingen maar soms wel irritant ze willen altijd aand r zitten enz...de meest vreemde mensen vindt ik niet zo leuk