hoe ligt julie baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miss hart, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. het zegt al een beetje ik vroeg me af hoe jullie je baby in bed neer leggen

op de zij
    of op de rug
    en hoe met zijn hoofd

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier altijd op de rug en hij ligt dan op zijn achterhoofd
    hij draait zelf wel naar links of rechts

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    precies op dezelfde manier als natascha

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    de eerste 2 weken op de zij, daarna op zijn rug.
    nu ligt hij sinds anderhalve week weer op zijn zij in zo een zijligkussen, dit ivm een plat hoofdje.

joyce

5. mijn zoon licht ok op de rug maar een iemand zij dat tegen mij dat ik hem beter weer op zijn zij kon leggen ik ben dan zelf bang dat het fout gaat hij kan nog al wild zijn in bed licht soms aan de andere kant van zijn bed

hij heeft nog geen plat hooft. weet eigelijk niet hoe je dat merkt of zeggen ze dat bij de cb

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo heeft de eerste 2 weken op zijn zij gelegen. Nu ligt hij op zijn rug. Hij draaid zijn hoofd ook vanzelf van links en naar rechts.

De baby op zijn rug leggen is de veiligste manier van slapen gaan.
    Als je je baby toch graag op zijn zij te slapen wil leggen, kan je dit met speciale kussens doen.

7. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Sem heeft ook in het begin op zn zij gelegen. maar ligt nu op zn rug. Hij draait ook vanzelf zn hoofdje naar links of rechts.

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dewi lag ook de eerste 2 weken op haar zij.
    Nu hebben wij ook zo een zijlig kussen gekocht (i.v.m. plat hoofdje), alleen heeft het hier geen doel want mevrouw draait zich gewoon weer op d'r rug met het hoofdje naar haar favo. kant!

Een plat hoofdje merk je wel op, ik zag het toen een vriendin van me Dewi op de arm had.

Gr. Kat

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Op zijn rug.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Isabella is nu bijna 7 maanden en draait sinds kort op haar buik en blijft zo slapen.

niet echt leuk, :(

11. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

bosi333: dat is in het begin eng he ?als ze opeens op de buik gaan slapen.
    toen civan begon met op zijn buik slapen vond ik dat ook niet echt leuk was heel de tijd bang dat hij met zijn neus ergens op ging liggen :(

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ze ligt op haar rug en ze draait zelf haar hoofd naar beide kanten.

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier ligt Ruben nog altijd de ene keer op zn linker zij en de andere keer op zn rechter zij. Eerste week strikt gewisseld, maar nu kan ik het niet meer onthouden hoor. Dus gewoon af en toe op dezelfde zij als eerst en de andere keer weer op de andere zij.
    Malou daarin tegen, al vanaf de 2e dag op haar buik en dan de dekens strak over haar heen. Anders gaat ze niet slapen, alleen maar huilen en spartelen. (en ja, we weten dat het slecht is om haar zo klein al op de buik te laten slapen, ivm alle gevaren enz.)

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan ligt altijd op zijn zij tegen zijn beer aan en met zijn arm over de beer heen. Echt zo verschikkelijk lief om te zien

15. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Op haar rug met haar hoofdje wisselend links en rechts.

16. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    rachelle lag de eerst 2 weken op haar zij met badlakens in de rug. sindsdien ligt ze op haar rug met haar hoofdje links en naar rechts

17. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    1e week op zij (wisselend van rechts naar links), na 1 week op de rug (volgens de kraamhulp mocht dit na 1 week al. Nu ligt ze (morgen wordt ze 2 weken) soms nog op haar zij in de box als ze last heeft gehad van krampjes, dan ligt ze ontspannender.

18. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Lisa de eerste 2 weken op haar zij, daarna op de rug en nu leggen we haar op de rug in bed en draait mevrouw net hoe ze zelf wil op de zij of buik om te slapen...

19. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn slaapt op zijn rug, met hoofdje wisselend links/rechts.
    In het begin op zijn zij, toen op zijn buik(wilde echt niet slapen anders) en nu gewoon op zijn rug!
    Ook een tijdje gehad dat Tijn zich door heel zijn bedje verplaatste, maar nu blijft hij alweer een tijdje heel stil liggen!

Vanaf wanneer gaan kindje draaien in hun slaap? Je ziet vaak dat kindje van 1 á 2 jaar op hun buik slapen(zelfs op de knietjes met de billen in de lucht!) Vanaf wanneer kan je dat ongeveer verwachten?

kus miek

20. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    @ dames met een zij-slaap-kussen: Leggen jullie je kindje hier ook 's nachts in? Ik heb ook z'n kussen ivm asymmetrisch hoofdje, maar kreeg het advies hem alleen overdag hierin te laten slapen, zodat ik elk half uur even kan gaan kijken of hij nog goed ligt. Ze schijnen toch nog wel eens op de buik te draaien.
    Ik zou hem het liefste er ook 's nachts in leggen, want dat is natuurlijk beter voor zijn hoofdje.... maar durf niet zo goed! hebben jullie er ervaring mee?

Deel Deze Pagina