koemelkallergie test daarna diarree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lindabreusers, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    #1 lindabreusers, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
    Bas heeft sinds vorige week maandag al diarree, Natuurlijk dachten we eerst aan tandjes, maar na een week diarree was ik er niet meer zo zeker van. Je kunt alles wel aan de tandjes wijten, maar zometeen zie je iets over het hoofd.
    Dus gisterenavond maar even langs de huisartsenpost geweest.
    Ze zag een vrolijk kereltje die niet ziek oogt. Hij heeft ook geen koorts en is eigenlijk ook niet hangerig of zo. Toen ze naar zijn billen keek (luieruitslag) zag ze een schimmelinfectie. Dus hiervoor moeten we nu een creme smeren. Waarschijnlijk is het geen buikgriep omdat hij verder nergens last van heeft. Wat we wel denken is dat het komt vande provocatietest. Vorig weekend hebben we weer hypoallergene voeding moeten geven, maar dit ging niet goed en nu is hij weer terug op de Nutramigen (koemelkallergie voeding) Daarna werd hij ook weer verkouden/piepen/roggelen en sinds die tijd heeft hij diarree.

Zou dit een nasleep van de provocatietest kunnen zijn? Heeft hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Niemand?

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Lijkt me een heel lange nasleep.
    Hoelang heeft de provocatietest geduurd? En had je direct reactie bij de provocatie?
    Kan zijn dat het een verlate reactie is maar hoeft niet.
    Door wie wordt je begeleid vanwege de kma? Want dan zou ik daar advies in winnen.

Succes meid!

4. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    De test heeft niet lang geduurd. Bas heeft maar 5 flessen van de verkeerde voeding op, omdat we na de eerste fles al een reactie hadden. De test hebben we op zondag uitgevoerd en op maandag heb ik toen meteen de KA gebeld. We zijn dus onder begeleiding van de KA.

Zou het dan toch om een buikvirus gaan? Maar verder heeft Bas helemaal nergens last van. Kan dat dan? Meestal gaan ze dan toch wel jengelen, maar Bas is gewoon heel vrolijk

Deel Deze Pagina